انتشار «لحظه‌های انقلاب» در ۱۰ هزار نسخه

چاپ یازدهم کتاب «لحظه‌های انقلاب» با شمارگان ۱۰ هزار نسخه توسط دفتر نشر معارف به بازار کتاب آمد.
کد خبر: ۷۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ - 13February 2016

انتشار «لحظه‌های انقلاب» در ۱۰ هزار نسخه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پویش مطالعاتی «لحظههای انقلاب» با هدف ترویج مطالعه این اثرماندگار و خواندنی را با تخفیف 70 درصدی و با صرف نظر کردن از 260 میلیون تومان منافع حاصل از حقوق مادی دستاندارکاران در چاپهای دهم و یازدهم، به نفع مردم وعلاقهمندان آثار مرحوم گلابدرهای درآستانه آغاز سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب، همگان را دعوت به بهرهمندی از این فرصت استثنایی میکند.

علی خلیلی، مدیرمسئول نشر دالمن گفت: این تصمیم را بعد از یک سفرسه ماهه به استانهای خراسان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان و... ضمن بررسی وضعیت مطالعه و سبدهای خالی خانوارها از کتاب و وضعیت توزیع کتاب در کشور اتخاذ کردم.

وی گفت: روستاهای خالی از سکنه و سفرههای خالی مردم را دیدم و دیدم جوانان بهطور خودجوش با کپی کردن صفحاتی از «لحظههای انقلاب» و برگزاری جلسات نقد نیازهای مطالعاتی خود را به سختی برطرف میکنند.

خلیلی یادآور شد: سازمانها و نهادهای فرهنگی بسیاری اعم از دولتی و خصوصی را سراغ دارم که فقط در تهران شناخته شده هستند و بیشترین بودجه فرهنگی کشور را میبلعند. این در حالی است که تعدادی از این مراکز حتی در تهران هم شناخته شده نیستند، چه برسد به دیگر شهرها و سرحدات سیستان و بلوچستان.

نظر شما
پربیننده ها