خطاب به استاندار تهران صادر شد

دستور وزیر کشور برای بررسی شکایت ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدهای خبرگان

وزیر کشور به استاندار تهران برای بررسی شکایت ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدهای مجلس خبرگان رهبری دستور پیگیری داد.
کد خبر: ۷۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ - 13February 2016

دستور وزیر کشور برای بررسی شکایت ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدهای خبرگان

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی کشور در شورای معاونان این وزارتخانه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن گفت: مردم اساس قدرت ملی کشور هستند و باید قدردان این ملت باشیم.

وی افزود: مردم کشورمان همواره در خصوص اصل انقلاب، راه حضرت امام، تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و تأمین منافع ملی پای کار بوده و هستند و از اینکه توفیق خدمتگزاری به چنین مردمی را پیدا کرده ایم باید شکرگزار خداوند باشیم.

وزیر کشور گفت: انشاءالله همین عظمت و شکوه مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن، نویدبخش برگزاری انتخاباتی بزرگ، باشکوه، آرام و توأم با امنیت کامل در هفتم اسفند باشد و گام بلند دیگری را با صلابت هرچه تمامتر برداریم.

همچنین در نشست صبح امروز شورای معاونین وزارت کشور نامه ستاد انتخابات یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان تهران به وزیر کشور، درخصوص جمع آوری اقلام تبلیغاتی مربوط به این نامزد از سطح شهر تهران مطرح و با دستور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، استاندار تهران مأموریت یافت تا سریعاً نسبت به بررسی دقیق موضوع و پیگیری های قانونی لازم در این خصوص اقدام و نتیجه را اعلام کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار