سی و هفتمین فجر پایداری-32

سرلشکر فیروزآبادی: دشمنان ایران با دیدن اقتدار ملت ما غصه‌دار می‌شوند/ خبرنگاران آن‌ها برای کار دیگری به ایران آمده‌اند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌خواهند اتحاد و اقتدار ملت ایران را ببینند؛ البته خبرنگاران آن‌ها هرچند برای کارهای دیگری به ایران آمده‌اند، ولی به آن‌ها گزارش این راهپیمایی را می‌دهند؛ که همه دشمنان این دو سه روز را تب می‌کنند و از غصه به خواب می‌روند.
کد خبر: ۷۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ - 11February 2016

سرلشکر فیروزآبادی: دشمنان ایران با دیدن اقتدار ملت ما غصه‌دار می‌شوند/ خبرنگاران آن‌ها برای کار دیگری به ایران آمده‌اند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران، سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه  راهپیمایی امروز به خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی بسیار خوب بوده و عشق و علاقه مردم مخصوصا حضور نوجوانان بیش از سالهای بوده است.

وی درباره پیام این حضور با شکوه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی نمیخواهند اتحاد و اقتدار ملت ایران را ببینند. البته خبرنگاران آنها هرچند برای کارهای دیگری به ایران آمدهاند، ولی به آنها گزارش این راهپیمایی را میدهند؛ که همه دشمنان این دو سه روز را تب میکنند و از غصه به خواب میروند.

سرلشکر فیروزآبادی درباره علت حضور مردم نیز عنوان کرد: این حضور به خاطر روح انقلاب است که در آحاد ملت وجود دارد، و یک جوشش و جنبش الهی است که از نفس امام خمینی(ره) و مبتنی بر قرآن و اسلام ناب نشأت گرفته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این حضور نشان میدهد که شعارهای انقلاب هنوز فراموش نشده است، افزود: 22 بهمن هرچند یک راهپیمایی است، اما در حقیقت جشنی است که دل همه را نوروز میکند.

نظر شما
پربیننده ها