حضور در راهپیمایی 22 بهمن از دید مسئولین استان سمنان

بدون تردید 22 بهمن مهم ترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۷۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ - 11February 2016

حضور در راهپیمایی 22 بهمن از دید مسئولین استان سمنان

به گزارش دفاع پرس از سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه ملت ایران در برابر آمریکا تسلیم نخواهد شد، گفت: ملت ایران جواب کوبنده ای را به دولت آمریکا و دشمنان ایران می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، اظهار داشت: ملت ایران 37 سال عمر خود را با عزت و افتخار در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی سپری کرده و لحظه ای عقب نشینی نخواهد کرد.

وی افزود: این ملت تا پای جان برای پاسداری از آرمانهای خود و تبعیت محض از ولایت فقیه در برابر زیاده خواهی های دشمنان خواهد ایستاد.

امام جمعه سمنان، راهپیمایی 22 بهمن را فرصتی مغتنم برای نشان دادن قدرت مردمی ایران اسلامی به دشمنان کشور دانست و تصریح کرد: وحدت و امنیت از شاخصه ها و ویژگی های مهم این استان است و مردم استان نیز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ قاطعی به بد دهنی های مسئولان آمریکایی می دهند.

استاندار سمنان نیز با تاکید بر حضور پرشور مردم در حماسه راهپیمایی 22بهمن گفت: حضور مردم در این راهپیمایی بیانگر دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

محمد رضا خباز با تاکید به داشتن جوانان متفکر و با استعداد در کشور ایران اسلامی تصریح کرد: جوانان غیرتمند ما تمام نیازهای علمی و تکنولوژی کشور را تامین خواهند کرد.

وی با اشاره به این مطلب که وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: حفظ وحدت وظیفه اصلی همگان است.

خباز عزت، عظمت و بزرگی ملت ایران در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین ویژگی 22 بهمن امسال دانست و گفت: امسال نسل چهارم انقلاب نیز با شعارهای نسل اول و مستحکم تر از همیشه پشتیبان نظام بودن و در صحنه های انقلاب را خودنمایی می کنند.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حضور ملت ایران در روز 22 بهمن میتواند دشمن را در نقشههای پلیدی که ممکن است برای انتخابات داشته باشد، مأیوس کند.

حجتالاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری اظهار کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار این انقلاب است و باید یاد و خاطره ایشان را همیشه و بهخصوص در این روزهای زیبا که به نام دهه فجر نامگذاری شده است، گرامی بداریم.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: ما در مقابل حفظ و دیانت از اسلام مسئول هستیم و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم؛ خداوند بصیر است و زمان و مکان اعمال ما همگی ضبط شده و در روز قیامت تمام اعضا و جوارح انسان شهادت میدهند.

وی مردم را به حماسهآفرینی در روز 22 بهمن دعوت کرد و گفت: حضور همه ملت ایران در روز 22 بهمن میتواند دشمن را در نقشههای پلیدی که ممکن است برای انتخابات داشته باشد، مأیوس کند و بار دیگر آنها را به یاد اتحاد و همدلی که در ملت ایران است، بیاندازد.

فرماندار سمنان هم با تاکید بر حضور گسترده مردم سمنان در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: خوشبختانه مردم ایران همواره در صحنه بوده و از نظام و انقلاب اسلامی و آرمانهای امام خمینی (ره) و رهبری حمایت کردند.

سید عباس دانایی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی نشان خواهد داد که فشارهای کشورهای غربی و استکباری هیچ تأثیری در اداره مردم ایران ندارد بلکه آن ها را در مسیرشان استوارتر میکند.

وی با اشاره به فرجام رسیدن برجام و رفع تحریم ها گفت: با توجه به این موضوعات، حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشاندهنده حمایت همه جانبه ملت ایران از تیم مذاکرهکننده است.

 فرماندار سمنان ادامه داد: تجربه ثابت کرده که هر وقت فشارها و دشمنیها با مردم ایران و انقلاب اسلامی بیشتر شده حضور مردم در تمام عرصهها بیشتر و بیشتر شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار