سی و هفتمین فجر پایداری-20

امیر اسماعیلی: پیام راهپیمایی امروز «مرگ بر امریکاست»/ پاسخ دشمنان را با مشت آهنین می‌دهیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) مهم‌ترین پیام راهپیمایی امروز را «مرگ بر امریکاست» دانست و گفت: کسی که در مسایل داخلی ما دخالت کند با مشت آهنین پاسخش را می‌دهیم.
کد خبر: ۷۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ - 11February 2016

امیر اسماعیلی: پیام راهپیمایی امروز «مرگ بر امریکاست»/ پاسخ دشمنان را با مشت آهنین می‌دهیم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) که در جمع راهپیمایان حضور یافته بود، درباره این راهپیمایی با شکوه به خبرنگاران اظهار داشت: امروز سالگرد و سرآغاز عشق است و آنچه که از شهدا به ما ارث رسیده در این روز رقم خورده است. این انقلاب هم که شروع و تداومش با اراده الهی بوده همچنان ادامه دارد و تا جهانی شدن به دست حضرت مهدی(عج) ادامه پیدا میکند.

وی با بیان اینکه مهمترین پیام این روز «مرگ بر امریکاست»، افزود: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند؛ دلیلش هم این است که هرچه توانستند سنگاندازی کردند و از نظر سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در امور ما کارشکنی کردند، اما نتوانستند جوانان ما را اغفال کنند و میبینند که این جوانان در صحنه حضور دارند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی تأکید کرد: کسی که در مسایل داخلی ما دخالت کند با مشت آهنین پاسخش را میدهیم؛ حتی در عرصههای نظامی و دفاعی. ما اجازه نمیدهیم که آسمان ما تحت سیطره دشمن قرار بگیرد و در این رابطه از تمامی توانمندیهای خود در حوزه سلاح و سامانه بهره خواهیم برد.

امیر اسماعیلی همچنین با اشاره به اضافه شدن سامانه «سماوات» به شبکه پدافندی کشور گفت: سامانه سماوات سامانه راداری و اپتیکی است که قابلیت درگیری همزمان با دو هدف را در ارتفاع پایین دارد و به تازگی وارد چرخه پدافندی کشور شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار