حذف نام خبرگزاری دفاع مقدس از رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

در عین ناباوری مسئولین برگزاری سومین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی نام خبرگزاری دفاع مقدس را از لیست حاضران در این نمایشگاه خارج کردند.
کد خبر: ۷۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ - 10February 2016

حذف نام خبرگزاری دفاع مقدس از رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سومین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در حالی سومین دوره خود را همزمان با 22 بهمن ماه آغاز خواهد کرد که در این دوره به دلیل عدم وجود نگاه کارشناسی به رسانه ها، خبرگزاری دفاع مقدس حائز دریافت جایگاه و غرفه در این نمایشگاه نشد.

اگر چه نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در آغاز شکل گیری، بسط و انتشار تفکرات انقلابی در فضای سایبر و رسانه ای را غایت و هدف خود عنوان نموده بود، اما به نظر می رسد که مسئولین برگزاری این دوره از نمایشگاه ها، فرهنگ دفاع مقدس را جدا از فرهنگ انقلابی تلقی کردند و چشم بر روی تنها خبرگزاری رسمی در حوزه دفاع مقدس بستند.

حال باید از ایشان پرسید که براستی گفتمان انقلاب اسلامی را چگونه تعریف کرده اند که در هندسه چنین گفتمانی، یکی از ارکان گفتمانی آن که دفاع مقدس و تفکر جهادی می باشد، جزو غائبان اصلی می باشد.

یقینا این رویکرد نه تنها نمی تواند روشن کننده چراغ راه برای آینده باشد بلکه به شدت مستعد آنست تا از سویی منفذی برای نفوذ در گستره عملکرد این نمایشگاه باشد و از سویی دیگر، می تواند نقطه شروعی برای انحراف گفتمانی و البته انحراف در کارکرد این نمایشگاه باشد. چنین حرکتی می تواند زمینه ساز حذف تفکر دفاع مقدس از بطن رسانه های انقلابی باشد.

نظر شما
پربیننده ها