به مناسبت دهه مبارک فجر:

یادواره ۲شهید انقلاب اسلامی گناباد برگزار شد

یادواره شهید محمدرضا احمدیان مقدم و شهید محمدحسین بقایی از شهدای انقلاب شهرستان گناباد برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ - 10February 2016

یادواره ۲شهید انقلاب اسلامی گناباد برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، یادواره شهید محمدرضا احمدیان مقدم و شهید محمدحسین بقایی از شهدای انقلاب اسلامی شهرستان گناباد در مسجد جامع و مصلای امام خمینی (ره) و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

حجتالاسلام سید مهدی ابراهیمی یکی از جانبازان دوران انقلاب اسلامی در این یادواره گفت: در طول ۳۷سال که از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد، این نظام در فراز و نشیبهای متعدد ماندگار ماند و در برابر ظلم و جنایات استکبار علیه ایران اسلامی ایستادگی نمود.

وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در این سالها در به ثمر نشستن این انقلاب همواره مطیع امام راحل و سپس مقام معظم رهبری بوده و هستند.

حجتالاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: انبیاء و اولیاء خدا در پی اجرای حکومت اسلامی در جامعه زمان خود بودند، اما مردم از آنها حمایت نکردند، اما مردم ایران اسلامی با حمایت خود از امام خمینی (ره) که فقیهی جامعالشرایط بود، انقلاب را به پیروزی رساندند و این انقلاب را با حمایتهای مردمی تحویل امام زمان(عج) خواهند داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدتهای شهدا و ایثارگران به پیروزی رسید و لذا نگهداری و صیانت از انقلاب اوجب واجبات است.

جانباز دوران دفاع مقدس شرکت در انتخابات ۷اسفند را یکی دیگر از صحنههای همیاری مردم در جهت افزایش پیروزیهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات علاوه بر عمل نمودن به تکلیف، پاسخی مقتدرانه به یاوهگوییهای دشمنان ایران اسلامی خواهند داد و بار دیگر وفاداری خود را به اسلام، انقلاب و خونهای پاک شهدا به اثبات خواهند رساند.

حجتالاسلام ابراهیمی شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن را سبب ایجاد ترس و دلهره در دل دشمنان ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: دشمنان از حضور مقتدر و همهجانبه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمنماه ترس و واهمه دارند چراکه دشمنان از اسلام و قرآن میترسند.

وی هدف اصلی تحولات منطقه از سوی دشمنان اسلام را محدود کردن قدرت ایران اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی با اهدای شهدای مدافع حرم گروه فتنهگر داعش را که زاییده وهابیت و آل سعود است، نابود خواهند کرد.

حجتالاسلام ابراهیمی با بیان اینکه ملت ایران باید شکرگزار آسایش و امنیت کشور باشند، اذعان کرد: مشکلات موجود کشور با مشکلات صدر اسلام قابلمقایسه نیست و مردم باید مشکلات را تحمل کنند و امید است مردم در انتخابات نمایندهای را انتخاب نمایند که مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.

لازم به ذکر است شهید محمدرضا احمدیان مقدم ۱۲شهریورماه ۱۳۲۶متولد و در تاریخ ۲۸دیماه ۱۳۵۷در محل پمپبنزین گناباد به شهادت رسید.

شهید محمدحسین بقایی در تاریخ ۵اردیبهشت ۱۳۲۴متولد و در تاریخ ۲۵بهمنماه ۱۳۵۷پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اثر تیر مستقیم رژیم پهلوی در محل صداوسیمای تهران به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار