نمایش «امکان مینا» و «جشن تولد» در دومین روز سینما انقلاب

برنامه دومین روز از پنجمین دوره سینما انقلاب با حضور کمال تبریزی و عباس لاجوردی و همچنین تجلیل از شهدای مدافع حرم برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ - 10February 2016

نمایش «امکان مینا» و «جشن تولد» در دومین روز سینما انقلاب

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در دومین روز از سینما انقلاب و در اولین سانس که از ساعت 15 آغاز می شود فیلم «امکان مینا» با حضور کمال تبریزی کارگردان نام آشنای سینمای ایران به نقد و تبادل نظر گذاشته می شود.

در دومین بخش از برنامه امروز نیز فیلم سینمایی «جشن تولد» به کارگردانی عباس لاجوردی با حضور کارگردان  اثر و مرتضی شعبانی و رضا برجی از ساعت 18/30 اکران می شود.

در این بخش از خانواده های جمعی از شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل خواهد امد. در آخرین بخش از دومین روز نیز فیلم خشم و هیاهو نمایش داده خواهد شد.

استفاده از این برنامه برای عموم امکان پذیر نمی باشد و به دلیل محدودیت مکانی و حجم بالای مخاطبین صرفا مخصوص  اعضا جنبش فکری هنری سینما انقلاب می باشد.

پنجمین دوره سینما انقلاب توسط جنبش فکری هنری سینما انقلاب و به دبیری روح الله رجبی تا بیست و هفتم بهمن ماه با پخش فیلمهای منتخب جشنواره فیلم فجر ادامه خواهد داشت و 30 بهمن ماه طی مراسمی باشکوه درایین اختتامیه این دوره جوایز سینمایی ققنوس به برگزیدگان سینما انقلاب اهدا خواهد شد.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار