سی و هفتمین فجر پایداری-39

بازتاب راهپیمایی میلیونی 22 بهمن در رسانه‌های خارجی

راهپیمایی باشکوه ملت غیور ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مثل سال‌های گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.
کد خبر: ۷۰۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ - 11February 2016

بازتاب راهپیمایی میلیونی 22 بهمن در رسانه‌های خارجی

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، همه ساله با نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تعداد کثیری از خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران رسانههای خارجی برای پوشش و انعکاس راهپیمایی عظیم مردم ایران در 22 بهمن به کشور میآیند.

امسال نیز بیش از5200 خبرنگار، عکاس و تصویربردار مراسم راهپیمایی 22 بهمن را پوشش خبری دادند.

از این تعداد، 2000 خبرنگار، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی و 280 خبرنگار خارجی (فقط در تهران) و بیش از 3000 خبرنگار، عکاس و تصویر بردار در تمامی استانهای کشور به انعکاس حماسه حضور فجر 37 پرداختند.

رسانههای شاخص جهان نیز به سیاق سالهای گذشته و هر یک بر اساس رویکرد سیاسی خود به انعکاس راهپیمایی 22 بهمن پرداختند که گزارش آن را در ادامه می خوانیم:

** آسوشیتد پرس: ایرانیها سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

** رویترز: مراسم شکوهمند سالگرد انقلاب اسلامی در ایران برگزار شد و حسن روحانی، رئیس جمهور این کشور، در این مراسم سخنرانی کرد.

** خبرگزاری سما: هیئتی از جنبش حماس برای شرکت در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایران سفر کرد.

** شبکه المیادین: شعار اصلی شرکت کنندگان در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تأکید بر مخالفت با نفوذ دشمنان در این کشور پس از توافقنامه هستهای است.

** خبرگزاری «ترند» آذربایجان نیز در بازتاب راهپیماییهای 22 بهمن در ایران گزارش کرد که مردم ایران، راهپیمایی گسترده در سراسر کشور را آغاز کردند و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 1979 کشور خود را گرامی داشتند.

** پایگاه خبری روزنامه «الیوم السابع» مصر نوشت: ایرانیها با سر دادن شعار هایی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف کشور خود اقدام به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی 1979 کردند.


** روزنامه البناء لبنان نیز در پایگاه خبری خود نوشت: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، به وضوح شاهد میزان تأثیرات انقلاب اسلامی هستیم، ایران توانست به رغم تحریمهای اقتصادی و سیاسی و امنیتی خود را بدون اتکا به غرب، روی پای خود بایستد.

** شبکه الجزیره نیز در گزارش خبری خود، قسمتهایی از سخنان دکتر حسن رزوحانی را پوشش داد.

گفتنی است؛ مردم تهران و بسیاری از شهرهای دیگر روز 22 بهمن به خیابان آمدند و شعارهایی در حمایت از انقلاب اسلامی ایران که به استبداد رژیم پهلوی پایان داد، سردادند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوحمزه
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
0
سلام پیشنهاد دارم بخش داستان کوتاه هم در سایت راه اندازی کنید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار