فراخوان سومین جشنواره "اسوه‌های صبر و مقاومت"

فراخوان سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بخش‌های علمی، ادبی و هنری اعلام شد. این جشنواره همزمان با روز زن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ - 10February 2016

فراخوان سومین جشنواره

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همزمان با بزرگداشت مقام زن و روز مادر؛ سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس سومین جشنواره اسوههای صبر و مقامت، در دو بخش علمی و ادبی، هنری به منظور ثبت آثار خلاقانه در موضوع زنان و حماسه برگزار میکند.

گفتنی است؛ در بخش علمی این فراخوان به نگارش مقالههایی در محور ویژگیهای زن حقیقی در گفتمان رهبری با تاکید بر مشارکت زنان در نهضت بیداری اسلامی، نقش تربیتی و انسانی ساز زنان، مقایسه سبک زندگی اسلامی زنان و دختران با سبک زندگی غربی، نقش بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی با تاکید بر تاثیرپذیری از زندگی حضرت زهرا (س) و مبارزات آزادی خواهانه زنان در بیداری اسلامی پرداخته میشود.

همچنین در بخش ادبی، هنری نیز علاقمندان میتوانند دل نوشته، مستند، شعر، داستانک، تله فیلم یا عکس با موضوعاتی پیرامون مشارکت بانوان در نهضت منتهی به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم و تمدن سازی نوین اسلامی به دبیرخانه ارسال نمایند.

شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را به درگاه الکترونیکی Z.defam@chmail.irارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار تا 20 اسفند 1394 است و شرکت کنندگان برای اطلاع بیشتر از شرایط شرکت در مسابقه میتوانند با شماره 88735107 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار