در پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان در آستانه 22 بهمن تاکید شد؛

حضور مردم نشان می دهد که این انقلاب برای همیشه سرافراز باقی می ماند

در این ایام به دلیل شرایط منطقه ای و فرا منطقه ای لازم است که ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده خود در صحنه های پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی ایران از جمله راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات اسفندماه، نشان دهند که این انقلاب برای همیشه بر پایه پشتوانه مردمی خود سرافراز باقی می ماند.
کد خبر: ۷۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ - 10February 2016

حضور مردم نشان می دهد که این انقلاب برای همیشه سرافراز باقی می ماند

به گزارش دفاع پرس از کرمان، امام جمعه و استاندار کرمان در پیام مشترکی از عموم مردم ایران اسلامی به ویژه مردم دیار کریمان برای حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کردند. در پیام مشترک آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی آمده است:

ایستادگی جانانه برای حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی همان اصل اساسی و مهمی است که در اندیشه خردگرای مردم ایران زمین، همواره ثابت است و همین روحیه استکبارستیزی و ظلم ناپذیری است که از مردم غیور این سرزمین، مردمی سرافراز و عزتمند در سطح دنیا ساخته است.

ملت ایران اسلامی که به پای انقلاب اسلامی جانفشانی ها کرده و خون های سرخ فرزندانش نهال نوپای این نظام را به درختی تنومند و ریشه دار تبدیل کرده، در تمامی صحنه های عزت آفرین این انقلاب از جمله دوران دفاع مقدس و مسئله برجام با تکیه بر فرموده های مقام معظم رهبری به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی، حضوری پرشور و افتخار آفرین داشته است.

این ملت با بیرق پیروزی و عزت خود امروز سردمدار آزاداندیشی و آزادی خواهی در جهان است و انقلاب اسلامی ایران نمونه ای بی نظیر از یک حکومت مبتنی بر آموزه های دینی است که به خوبی توانسته ضمن پاسخ به نیازهای فطری انسان ها بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، به الگویی برای سایر کشورها باشد.

در این بین شایان توجه است که آگاهی مردم جهان درباره آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی امروز مسیری را ترسیم کرده تا توطئه های مختلف دشمنان و موج های سهمناک تبلیغات رسانه ای آنها به سوی سقوط و تباهی حرکت کند.

اکنون در آستانه 22 بهمن ماه بار دیگر صحیفه انقلاب اسلامی ایران چشم انتظار حضور گسترده مردمی است که پشتیبانی آنها از نظام همواره امضایی طلایی بر این صحیفه می نشاند. در این ایام به دلیل شرایط منطقه ای و فرا منطقه ای لازم است که ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده خود در صحنه های پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی ایران از جمله راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات اسفندماه، نشان دهند که این انقلاب برای همیشه بر پایه پشتوانه مردمی خود سرافراز باقی می ماند.

در این راستا ضمن تقدیر از همراهی و همگامی همیشگی ملت ایران با آرمان های انقلاب اسلامی، از عموم مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه مردم دیار کریمان برای حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت می نمائیم.

نظر شما
پربیننده ها