«روز حضور» ویژه برنامه 22 بهمن شبکه قرآن سیما

ویژه برنامه «روز حضور» به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
کد خبر: ۷۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ - 10February 2016

«روز حضور» ویژه برنامه 22 بهمن شبکه قرآن سیما

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شبکه قرآن سیما ویژه برنامه ای را تحت عنوان "روز حضور" به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی (دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور) مهمان داخل استودیوی این برنامه خواهد بود که با سید کمال هاشم زاده به عنوان مجری به گفتکو پیرامون دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

ضمن اینکه تصاویر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن نیز از جایگاه شبکه قرآن سیما در مسیر راهپیمایی (خیابان آزادی تقاطع نواب) به صورت زنده و مستقیم از ساعت 9 صبح تقدیم بینندگان خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ شبکه قرآن سیما ویژه برنامه هایی را در جایگاه اختصاص یافته به این شبکه در مسیر راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن تهیه و تدارک دیده است که می توان به گفتگو با اساتید و قاریان پیشکسوت از جمله سبزعلی، صلحجو و قره شیخلو، تواشیح خوانی گروه میعاد قم، اجرای حسن محمود زاده به عنوان خواننده انقلابی و شعرخوانی شاعر آئینی محمد نارنجی نژاد اشاره کرد.

همچنین احمد شفازاده، محمد خاکساری، محسن قره شیخلو، الهام غفاری و مونا انصاری فر به عنوان مجریان شبکه قرآن سیما با حضور در مراسم راهپیمایی، گزارشهایی از حضور باشکوه مردم در این همایش بزرگ تقدیم بینندگان خواهند کرد.

"روز حضور" با تهیه کنندگی مرتضی طمقائیل کاری از گروه محافل و مناسبتهای شبکه قرآن سیماست که از ساعت 9 الی 12 روز 22 بهمن به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه می رود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار