استاندار بوشهر:

رفع مشکلات ایثارگران از اولویت‌های مسئولان استان بوشهر است

مصطفی سالاری استاندار بوشهر صبح امروز در نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر برازجان با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرد و به همراه جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان، یاد شهدا را در جشن بزرگ انقلاب گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ - 10February 2016

رفع مشکلات ایثارگران از اولویت‌های مسئولان استان بوشهر است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ مصطفی سالاری استاندار  بوشهر صبح امروز در نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در گلزار شهداء گمنام شهر برازجان با آرمانهای امام راحل و شهداء تجدید میثاق کرد و به همراه جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان، یاد شهدا را در جشن بزرگ انقلاب گرامی داشتند.
 
سالاری در ابتدای سفر خود به برازجان با قاسم عالیپور جانباز ٧٠ درصد گفتوگو کرد و در جریان مشکل ایشان قرار گرفت.
 
استاندار بوشهر در این دیدار اظهار داشت: گرامیداشت ایامالله دهه فجر امری لازم و ضروری است و باید نسبت به تبیین ابعاد این ایام اهتمام ورزیم.

سالاری گفت: در دهه فجر امسال در شهرستانهای 10 گانه استان بوشهر، برنامههای متنوع و ارزشمندی برگزار شده و تعداد زیادی پروژه عمرانی مورد بهرهبرداری رسمی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه باید رفع مشکل جانبازان و ایثارگران در صدر امور قرار گیرد اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان با شجاعت و فداکاری در برابر دشمنان ایستادند و میبایست مورد تقدیر قرار گیرند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: دشتستان از شهرستانهای بزرگ و مهم در استان است و رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

نظر شما
پربیننده ها