صبح امروز صورت گرفت

بازدید روحانی از کلاس تدریس تاریخ با موضوع برجام

رئیس‌جمهور صبح امروز از کلاس تدریس تاریخ با موضوع برجام بازدید کرد.
کد خبر: ۶۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 10February 2016

بازدید روحانی از کلاس تدریس تاریخ با موضوع برجام

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،  به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاستجمهوری، بهرهبرداری از 549 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور، به طور همزمان و در مراسمی ویژه با حضور و دستور حجتالاسلام حسن روحانی رئیسجمهور آغاز شد.

حجتالاسلام روحانی رئیسجمهور در این مراسم که روز چهارشنبه در دبیرستان شهیدان سیدفاطمی و دبیریان در منطقه 16 تهران برگزار شد، از تعدادی از کلاسهای درس این دبیرستان بازدید کرد.

وی ابتدا در زنگ تاریخ یکی از این کلاسها که دبیر در حال تدریس مبحث برجام بود، حضور یافت و پس از طرح سؤالاتی درباره کم و کیف وضعیت تحصیلی دانشآموزان و اطلاع یافتن از اینکه دانشآموزان در حال فرا گرفتن مبحث برجام در درس تاریخ هستند، از یکی از دانشآموزان خواست که درباره آنچه فرا گرفتهاست، توضیحاتی بدهد.

روحانی پس از توضیحات یکی از دانشآموزان که عنوان کرد ما در این درس یاد میگیریم که ملت ایران چگونه تحت هدایتهای مقام معظم رهبری، مدیریت رئیسجمهوری و عزم راسخ و قدرت استوار خود بر تحریمهای ظالمانه دشمنان فائق آمد، از دبیر کلاس سؤالات دیگری درباره مواد درسی دانشآموزان و کیفیت آموزش پرسید.

وی به آموزش و پرورش و برخی مدیران وزارتخانه و دبیر کلاس نیز پیشنهاد داد که در نحوه اداره مدارس، ارائه مواد درسی و ارتقای کیفیت آموزش، دانشآموزان را طرف مشورت قرار داده و از ایدههای جدید برآمده از ذهن جوان دانشآموزان برای ارتقای کیفیت آموزش بهره بگیرند.

رئیسجمهور در پایان خطاب به دانشآموزان، گفت: شما آیندهسازان و امیدهای ما برای اداره کشور هستید، پس قدر خود را بدانید و تلاش کنید، آموزشهای لازم را به بهترین نحو فرا بگیرید.

نظر شما
پربیننده ها