صفی‌الدین:

پیروزی انقلاب اسلام نقطه عطفی در پیروزی‌های جهان اسلام است/ رژیم سعودی رفتنی است

نماینده حزب الله لبنان گفت: رژیم آل سعود رفتنی است چرا که نه به اسلام و نه به امام حسین و مکتب آن اعتقادی ندارد. روزی بیدار خواهیم شد و خواهیم دید که آل سعود همانند رژیم‌های مصر و تونس از بین رفته‌اند.
کد خبر: ۶۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ - 08February 2016

پیروزی انقلاب اسلام نقطه عطفی در پیروزی‌های جهان اسلام است/ رژیم سعودی رفتنی است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، عبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران گفت: بر اساس دکترین حضرت امام مسئله فلسطین خط قرمز ماست و ما نمی توانیم از آن عبور کنیم و این سخنان وظیفه همه مسلمانان را مشخص کرده است.

صفی الدین که عصر امروز در مراسم رونمایی از 24 عنوان کتاب در حوزه انقلاب، فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی در جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: بی شک پیرزوی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) نقطه عطفی در پیرزویهای جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: اگر بررسی کنیم میبینیم از آن تاریخ به بعد پیروزیهای مسلمانان جهان  نمود پیدا کرد و از آن زمان به بعد مسئله فلسطین در اولویت جهان اسلام قرار گرفت .

صفی الدین ادامه داد: مسئله حمایت مطلق از فلسطین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اولویت اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بوده و یکی از مهمترین مسائل انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده جنبش حزب الله گفت: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) چه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و چه پس از آن اعلام کرد مسئله فلسطین برای ما خط قرمز است و ما نمی توانیم از آن عبور کنیم و این بدان معناست که ماهیت انقلاب اسلامی حمایت از مسئله فلسطین است. این سخنان حضرت امام خمینی (ره) وظیفه همه مسلمانان را مشخص کرده است.

صفی الدین در ادامه در تبیین دکترین سیاسی انقلاب اسلامی گفت: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که ما هر چه داریم از امام حسین (ع)است ما میتوانیم به صراحت اعلام کنیم که این انقلاب، انقلاب حسینی است.

نماینده جنبش حزب الله ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چه در فلسطین و چه در لبنان و حتی در خود ایران ما خونهای زیادی دادیم اما پس از پیروزی انقلاب و پس از یک سال و نیم که جنگ تحمیلی آغاز شد همه دنیا جمع شدند تا این انقلاب و مکتب حسینی را نابود کنند.

وی ادامه داد: در فلسطین تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مقاومت بود اما پس از شکل گیری این انقلاب حسینی، شکل مقاومت فلسطینیان نیز تغییر یافت و پیروزی انقلاب به مقاومت فلسطین و لبنان روح و جان بخشید و فرهنگ جدیدی به نام فرهنگ حسینی بوجود آمد که آن نیز پیروزی خون بر شمشیر بود و همه ما و همه دنیا دیدند که فرهنگی که حضرت امام خمینی (ره) احیا کرد پس از 8 سال تلاش آنها  نیز به پیروزی رسید.

نماینده جنبش حزب الله گفت: همه دنیا برای نابودی این مولود جدید دست به کار شد و توطئه کرد اما اراده و خواست خداوند بر این بود که این انقلاب پا برجا بماند و این پیروزی نصیب ملت مظلوم ایران شود. حال پرچم دفاع از مستضعفین جهان و در رأس آن فلسطین در دست این انقلاب است.

وی افزود: سی و هشت سال است که مردم ایران انواع فشارها را برای دفاع از ملت فلسطین متحمل شده است و کافی است که جمهوری اسلامی ایران اعلام کند که با فلسطین و فلسطینی کاری ندارد و خود فلسطینیها سرنوشت خود را تعیین کنند و حتی به دنبال صلح با اسرائیل هم نیست پس از آن کل دنیا به سوی ایران خواهد امد و همانند زمان رژیم شاه، ایران را به عنوان پلیس خاورمیانه و پلیس کل منطقه منصوب می کنند، اما ارزش و بزرگی انقلاب ایران این است که از همان ابتدای پیروزی استوار و ثابت بر روی آرمان دفاع از فلسطین و مظلوم ایستاده است.

صفی الدین در ادامه با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب دیگر زمان شکست مسلمانان به پایان رسید افزود: دنیا شاهد بود که هشت سال کل دنیا علیه ایران بود و پس از اینکه مردم عزتمند ایران این جنگ را با پیروزی پشت سر گذاشت انواع فشارهای سیاسی و مشکلات اقتصادی را علیه آنها اجرا کردند که همه آنها تنها به دلیل حمایت از ملت فلسطین بوده است.

وی تصریح کرد: پیروزی هایی که در غزه، در لبنان در سوریه روی میدهد از دیگر برکات این انقلاب اسلامی بود که ملت ایران با دادن جان، فرزندان و سرمایه خود آن را به ثمر رسانده است. این انقلاب اعتبار خود را از قیام حسینی گرفته است و عزت را به همه کشورهای اسلامی داده است که خود برای خود تصمیم گیری کنند. این انقلاب نشان داد امام حسین زنده است، خط امام حسین و مشی ایشان همچنان پس از هزاران سال زنده است و هیچ قدرتی توان آن را ندارد که آن را نابود کند و روز به روز بر توان آن افزوده خواهد شد. دنیا شاهد بود که در بحث مسئله هستهای چه ظلمی به این ملت شد و آن را سیاسی و نظامی اعلام کردند و دیدیم که استقامت مردم ایران باعث شد که خودشان بیایند و با عذرخواهی از ایران اعلام کنند که مسئله هستهای ایران به هیچ وجه نظامی نیست و این عزت بزرگی برای مسلمانان است.

وی در پایان افزود: بنده مطمئن هستم که این انقلاب با وجود مشکلاتی که برای آن ایجاد میکنند مشکلی نخواهد داشت. همانند عربستان که با قطع رابطه دیپلماتیک با ایران به زعم خود مشکلاتی را برای ایران به وجود آورد. اما چرا این کار را کرد چون در مرزهای خود خطر را احساس می کرد. باید گفت که رژیم آل سعود رفتنی است چرا که نه به اسلام و نه به امام حسین و مکتب آن اعتقادی ندارد. فکر حسینی یعنی شهادت در غزه، شهادت در لبنان و شهادت در سوریه. روزی بیدار خواهیم شد و خواهیم دید آل سعود با این تفکر همانند رژیم های مصر و تونس از بین رفته اند و کسی دیگر آنها را به خاطر نخواهد آورد. کسی که در مسیر حسینی حرکت می کند به پیروزی خواهد رسید و این زمان و این روزها (ایام دهه فجر) زمان پیروزی این حرکت است.

نظر شما
پربیننده ها