سرهنگ محمدحسن سلامی:

باید در عرصه جنگ نرم، انقلابی عمل کرد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: باید در عرصه جنگ نرم انقلابی عمل کرد و وارد شد و راه را بر دشمنان مسدود کرد.
کد خبر: ۶۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ - 08February 2016

باید در عرصه جنگ نرم، انقلابی عمل کرد

به گزارش دفاع پرس از سمنان، مدیر کل حفظ آثار  و نشر ارزش های دفاع مقدس با رییس صدا و سیمای مرکز سمنان دیدار و گفتگو کرد. سرهنگ محمد حسن سلامی در این جلسه گفت : کنار همه ی نیازهای جامعه ، فرهنگ دفاع مقدس نیازی برجسته و اساسی است که حرکت در این مسیر و انتقال دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس سرمایه گذاری عظیمی مصوب می شود  واگر در این کار سستی بورزیم دچار خسران و ناسپاسی می شویم .

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به فعالیت بیش از 160 شبکه فارسی زبان علیه نظام تصریح کرد: باید در عرصه جنگ نرم انقلابی عمل کرد و وارد شد و راه را بر دشمنان مسدود کرد.

سلامی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان را بزرگترین مرکز فرهنگی شرق کشور معرفی کرد و افزود: این مجموعه عظیم که از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان است دارای پیشرفت 75 درصدی بوده که در صورت تکمیل منشا خیر و برکات بسیاری برای زائران امام رضا (ع) ، دانشجویان استان سمنان ، مردم فرهیخته و ولایت مدار استان می باشد.

منتظر حجت رییس صدا و سیمای مرکز سمنان نیز با سخنانی فعالیت در عرصه دفاع مقدس را ارزشمند دانست و گفت: صدا سیمای مرکز سمنان تولید ویژه برنامه های رادیویی و تلویزونی در حوزه دفاع مقدس را در طول سال در دستور کار خود دارد و در این موضوعات مجدانه و مفتخرانه فعالیت می نماید .

 وی به اخذ مصاحبه از خانواده معظم شهدا ، فرماندهان و جانبازان به صورت شفاهی اشاره واضافه کرد : واحد سیمای استان سمنان به لحاظ کیفیت امور تولیدی و غنای محتوایی برنامه ها رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده و کار ارزشمندی در حوزه های مختلفی انجام شده است .

در این دیدار ضمن اعلام همکاری و مشارکت دو سازمان در تهیه و تولید ویژه برنامه ها مشترک دفاع مقدس برهم افزایی و مقابل بیش از پیش و تبادل اطلاعات تاکید شد .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار