رستمیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حضور حداکثری پای صندوق رای، حافظ کیان نظام است

نماینده مردم سمنان گفت: مشارکت، همکاری و وحدت مردم در انتخابات به منزله قدرت جمهوری اسلامی است. هر چه مشارکت مردم پای صندوق‌های رای بیشتر باشد نشان دهنده وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم برای حفظ کیان نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ - 08February 2016

حضور حداکثری پای صندوق رای، حافظ کیان نظام است

عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 دی و تاثیر آن بر نقش ایران در دنیا گفت: مشارکت، همکاری و وحدت مردم در انتخابات به منزله قدرت جمهوری اسلامی است. هر چه مشارکت مردم پای صندوقهای رای بیشتر باشد نشان دهنده وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم برای حفظ کیان نظام و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اعتماد مردم به دولت و حضور حداکثری در لحظات مهم در صحنه نشاندهنده سرمایه ملی هر حاکمیت است چرا که وقتی همه در امور کشور حساسیت نشان میدهند آینده آن کشور برایشان اهمیت داشته است.

این نماینده مردم سمنان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره نقش حقالناس در انتخابات اظهار داشت: آنهایی که مسئولین و دستاندرکاران انتخابات هستند باید شرایط را برای حضور همگان فراهم کنند ولی نباید از هیچ فرد و جناح خاصی جانبداری نشود و باید شرایطی فراهم شود که مردم آنچه را که میخواهند انتخاب کنند.

رستمیان تاکید کرد: حق مردم برای انتخاب در هر شرایطی باید محترم شمرده شود ولی اینطور نیست که قانون نادیده گرفته شود و اصول و ارزشها زیر پا گذاشته شود.

این نماینده مجلس با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره پذیرش نظام از جانب کسانی که در راس آن منتخب میشوند، گفت: در تمامی کشورها شوراهایی برای انتخاب اصلح و سره از ناسره وجود دارد تا هر فردی بر مسند حکمرانی کشور قرار نگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار