در یادواره شهدای مدافع حرم در بردسکن عنوان شد؛

شهدای مدافع حرم احیاگر عاشورای سیدالشهدا(ع) در عصر جدید هستند

سرهنگ محمد خسروی: امروز شهدای مدافع حرم، پرچم‌دار انسانیت و اسلامیت هستند و به‌عنوان سربازان خط مقدم ایران در سوریه در دفاع از مظلوم و حرم آل‌الله در این کشور حضور پیدا کرده بودند تا تفکر امام حسین (ع) را ادامه دهند.
کد خبر: ۶۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ - 08February 2016

شهدای مدافع حرم  احیاگر عاشورای سیدالشهدا(ع) در عصر جدید هستند

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، اولین یادواره شهدای مدافع حرم به همت سپاه پاسداران بردسکن در محل حسینیه جوادالائمه(ع) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که پدر و فرزندان شهید علی زادهاکبر، از شهدای مدافع حرم، همچنین جمعی از مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور بردسکن و خانوادههای معظم شهدا حضور داشتند. شرکتکنندگان در این مراسم بار دیگر با آرمانهای شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کردند.

در این مراسم محمد خسروی، از یادگاران دوران ۸ سال دفاع مقدس و کارشناس مسائل سیاسی، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد شهدای انقلاب بهویژه شهدای مدافعان حرم حضرت زینب(س) و بیبی رقیه(س)، گفت: شهدای مدافع حرم مؤمن و ولایتمدار واقعی بودند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در راه حراست و حفاظت از حرم حضرت زینب(س) شربت شهادت را نوشیدند.

وی ادامه داد: امروز شهدای مدافع حرم، پرچمدار انسانیت و اسلامیت هستند و بهعنوان سربازان خط مقدم ایران در سوریه در دفاع از مظلوم و حرم آلالله در این کشور حضور پیدا کرده بودند تا تفکر امام حسین (ع) را ادامه دهند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه شهدا سرمایههای فناناپذیر جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان داشت: زندهبودن انقلاب در ادامه دادن راه امام خمینی(ره) و در گرو لبیک به فرامین مقام معظم رهبری است و شهدای مدافع حرم به ما میآموزند که منطق انقلاب اسلامی و ایرانی، جهادی است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: شهیدان بیانگر زندهبودن طنین صدای سالار شهیدان امام حسین(ع) هستند که فرمودند: کجاست یاری کنندهای که مرا یاری کند؟ این عزیزان اثبات کردند، طنین دلربای آن حضرت در جهان طنینانداز است و لبیکگویان اجازه زمین ماندن این پرچم را نمیدهند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مدافع انقلاب است و به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست، اذعان کرد: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون امام (ره) و شهدا است و شهدای مدافع حرم در همین مسیر حرکت کردند و ما باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.

خسروی بر بیان دستاوردهای انقلاب و خاطرات دوران انقلاب به مردم بهویژه نسل جوان تأکید کرد و گفت: ما در دوره کنونی باید نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که ادامهدهنده راه شهدا باشند.

وی ابراز کرد: تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در همه معادلات جهانی و در همه نقاط عالم، امروز نشان میدهد که انقلاب خمینی کبیر(ره) زنده بوده و به راه خود ادامه میدهد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: حضور و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و عراق نشان میدهد که هیچ انقلابی به اندازه انقلاب مردم ایران زنده نیست و این انقلاب عالیترین مراحل خود را طی میکند.

سرهنگ خسروی بر حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه تأکید کرد و یادآور شد: حضور گسترده مردم در یومالله ۲۲ بهمن و پای صندوقهای اخذ رأی همانند تیری بر قلب دشمنان خواهد بود و باعث اقتدار بیشتر نظام میشود.

نظر شما
پربیننده ها