هادی العامری:

اگر امروز با تروریست‌ها در سوریه نجنگیم فردا باید با آنها در کربلا بجنگیم

دبیرکل سازمان بدر عراق طی سخنانی با بیان اینکه تروریسم از سوریه به عراق می آید گفت: اگر امروز با تروریست ها در سوریه نجنگیم فردا باید با آنها در کربلا بجنگیم.
کد خبر: ۶۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ - 08February 2016

اگر امروز با تروریست‌ها در سوریه نجنگیم فردا باید با آنها در کربلا بجنگیم

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از المسله، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق گفت: اگر تروریسم در سوریه باقی بماند، نبرد در عراق هرگز به پایان نمیرسد.

عامری افزود: من پیش از این نیز گفتم که نبرد در سوریه و عراق یکی است و خطر از سوریه به سمت عراق میآید. اگر ما امروز از حرم حضرت زینب علیها السلام دفاع نکنیم، فردا باید از حرم امام حسین علیه السلام دفاع کنیم.

عامری گفت: اگر نبرد در سوریه تمام نشود، در عراق به پایان نمیرسد و اگر تروریسم در سوریه باقی بماند، عراق رنگ ثبات را نخواهد دید.

دبیرکل سازمان بدر عراق خاطر نشان کرد: امروز پیروزی بزرگی در سوریه محقق شده و عربستان و ترکیه به خاطر این پیروزی ناراحت هستند و درد میکشند. این کشورها امروز خواهان آتش بس هستند در حالی که پیش از این زمانی که داعش بر این مناطق کنترل داشت، خواهان آتش بس نبودند.

عامری افزود: راه نبل و الزهراء که به سوی تروریستها بسته شد، آخرین راه برای ترکها به سمت سوریه بود و پایان تروریستها در سوریه خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار