بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خلبانان منتشر شد

کتاب «مرزبانان آسمان وطن» مشتمل بر تمامی بیانات فرمانده‌ معظم کل‌قوا، حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی‌خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) است که در روز ۱۹ بهمن ایراد شده است. برخی از این بیانات برای نخستین‌بار در این کتاب منتشر شده است.
کد خبر: ۶۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ - 08February 2016

بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خلبانان منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، گاهی حضور بههنگام و در لحظه ممکن است به نجات تاریخ بیانجامد. روز 19 بهمن سال 1357 یکی از روزهای خدایی است که شاهد یکی از این حضورهای بههنگام بوده است. رژیم منحوس پهلوی از پشتوانهای مردمی برخوردار نبود، بنابراین همیشه تلاش میکرد با تقویت نیروهای نظامی، پشتوانهای برای خود به دست آورد.

بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی، یکی از سختترین ضربهها به ابّهت پوشالین حکومت مستبد محمدرضا شاه بود و باعث شد طومار ننگین این سلسله بسیار زودتر از آنچه انتظار میرفت، پیچیده شود.

پس از تثبیت نظام مقدّس جمهوری اسلامی، هرجا که لازم بود خلبانان و نیروهای پدافندی نیروی هوایی ارتش با جانفشانی خود، از کیان ایران عزیز دفاع کردند؛ به همین مناسبت نیز رهبر معظّم انقلاب اسلامی هر ساله و در سالگرد آن بیعت تاریخی آنها را از بیانات و رهنمودهای خود بهرهمند میکنند.

کتاب «مرزبانان آسمان وطن» مشتمل بر تمامی بیانات فرمانده معظّم کلقوا حضرت آیتالله العظمی خامنهای (مدّظلّهالعالی) است که در روز 19 بهمن ایراد شده است و برخی از بیانات برای نخستین بار منتشر میشود.

اگرچه که مخاطب این بیانات فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی هستند، امّا جامعیّت مطالب مطرحشده بهگونهای است که خواننده کتاب، به طور اجمالی با معارف و مبانی انقلاب اسلامی آشنا شده و هم در جریان بسیاری از وقایع تاریخی از سال 68 تا کنون قرار میگیرد. به زودی امکان تهیه پستی این کتاب فراهم میشود.

همچنین علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اطلاعرسانی انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس book-khamenei.ir مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها