فردا در مشهدالرضا برگزار می‌شود؛

پیکر مطهر شهید مدافع حرم جواد محمدی جانشین محور تیپ امام حسن مجتبی(ع) تشییع می‌شود

در جریان آزادسازی نبل‌الزهراء، مدافع حرم جواد محمدی مفرد با نام جهادی«ابوفاضل» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این فرمانده مجاهد فردا در مشهد مقدس تشییع می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ - 07February 2016

پیکر مطهر شهید مدافع حرم جواد محمدی جانشین محور تیپ امام حسن مجتبی(ع) تشییع می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مشهد، در ایامالله دهه فجر و به دنبال آزادسازی منطقه نبلالزهراء در سوریه مدافع حرم مهدی«جواد» محمدی مفرد با نام جهادی «ابوفاضل» که جانشین محور تیپ امام حسن مجتبی(ع) را بر عهده داشت به همراه جمع دیگری از همرزمانش خلعت شهادت را بر تن کرد و میهمان مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام فردا دوشنبه 19 بهمنماه ساعت 9 صبح از مقابل مجتمع فرهنگی- مذهبی مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت بارگاه امام رئوف حضرت رضا(ع) برگزار میشود و پس از تشییع و طواف در حرم عالم آل محمد(ص) در «بهشت رضا» مشهد مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

لازم به ذکر است شهید مهدی«جواد»محمدی منفرد 38 سال سن داشت که چهار هفته پیش برای آموزش و هدایت نیروهای لشکر فاطمیون عازم جبهههای نبرد حق علیه منادیان اسلام انگلیسی در سوریه شد و در نهایت در عملیات آزادسازی محاصره شهرهای «نبل و الزهرا» به شهادت رسید.

وی از فعالان فرهنگی در مشهد و از اعضای ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم  و همچنین ستاد بزرگداشت سردار شهید بابا نظر بود.

گفتنی است مراسم یادبود این شهید والامقام شب گذشته با سخنرانی و مداحی حجتالاسلام پناهیان و حاج احمد واعظی در حسینیه تهرانیهای مشهد مقدس برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار