بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به‌مناسبت دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب، ایام دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ - 07February 2016

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به‌مناسبت دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

«قالالله الحکیم: وَالْفَجْرِ، وَ لَیالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَ الْوَتْرِ، وَاللَّیْلِ إذا یَسْرِ

خرسندیم که به فضل الهی سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را بار دیگر در روز 22 بهمن امسال با حضور چشمگیر امت اسلام شاهد و ناظر هستیم. 22 بهمن این طلیعه بیداری و بصیر در ملت ایران عیار تمامنمای ولایتمداری را به نمایش گذاشت و روز میثاق مجدد یاران باوفای امام خمینی کبیر (ره) معمار همیشه ماندنی این نظام اسلامی با خلف صالح آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنهای عزیز است.

آنچه واضح است 22 بهمن امسال شور و شعف مضاعفی نسبت به سالهای گذشته انقلاب دارد، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است از زبان دهها میلیون جمعیت ایران به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی چون موجی خروشان خشم امت اسلام را نسبت به حکام سلطه رقم خواهد زد.

ملت و دولت، امت و امام، قوای سهگانه، نهادهای حکومتی و مردمی به ویژه شورای محترم نگهبان همه و همه دست در دست هم نهاده تا برگ زرین دیگری بر عظمت ملت ایران بیفزایند.

ضمن تأکید بر حضور آحاد ملت بزرگ ایران در روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی بزرگ یومالله 22 بهمن یادآور میشویم؛ همه مسئولین، شخصیتهای حقیقی و حقوقی باید بدانند رمز پیروزی انقلاب اسلامی در وحدت کلمه است؛ لذا احدی حق ندارد با سخنان خارج از حقیقت نهادی از ارکان نظام را تضعیف و یا با سخنان نسنجیده خود موجب خشنودی بدخواهان نظام اسلامی گردد.

با تأکید دوباره به برگزاری انتخابات با ماهیت حفظ حقالناس که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید فرمودهاند امید داریم 22 بهمن با انتخابات هفتم اسفند؛ چون بارقه امیدی قلب ملتهای جهان را معطوف به تمدن اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی نماید.

آرزو داریم با حرکت بیداری اسلامی در منطقه و پیروزی جبهه ایمان بر کفر و الحاد و شرک، علیه مثلث شوم فتنه یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود شاهد جشن پیروزی انقلابهای اسلامی با محوریت ولایت فقیه در سوریه، یمن، بحرین و بلاد اسلامی باشیم. ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بر خود لازم میدانیم همراه با امت حزبالله در راهپیمایی به یادماندنی 22 بهمن امسال نیز فعالتر از گذشته شرکت نماییم.

از خدای مهربان میخواهیم تا این امت را هرگز مدیون خمینی بزرگ مگرداند و دعای خالصانه ما را تا ظهور دولت حضرت یار بدرقه رهبر مدبر، فرزانه و بزرگوار انقلاب اسلامیمان بگرداند.»

نظر شما
پربیننده ها