فرماندار ماکو:

در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب تابع ولایت‌فقیه هستیم

فرماندار ماکو با بیان اینکه در هیچ زمانی از اعتقادات خود کوتاه نمی‌آییم، گفت: در راستای دفاع از ارزش‌های انقلابی، تابع ولایت‌فقیه هستیم و در این راه جلوی دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۶۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ - 07February 2016

در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب تابع ولایت‌فقیه هستیم

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شاهین علیزاده صبح امروز در دیدار با خانواده شهدا، که این دیدار به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با همان طراوت 37 سال گذشته راه خود را ادامه میدهد.

وی با بیان اینکه سر اعتقاد و آگاهی بخشی، با دشمنان نظام در تضاد هستیم، تصریح کرد: در 37 سال گذشته بر اثر آگاهی بخشی، در مبارزه با دشمنان انقلاب هستیم و در راه عقیده و اعتقاد خود روز به روز استوارتر خواهیم بود.

فرماندار ماکو با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کمال مسالمت و احترام متقابل با بسیاری از کشورها رابطه داشتیم، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره با سنگاندازی سعی در وارد کردن ضربه به انقلاب را داشتند.

این مسئول با بیان اینکه در هیچ زمانی از اعتقادات خود کوتاه نمیآییم، ادامه داد: در راستای دفاع از ارزشهای انقلابی، تابع ولایتفقیه هستیم و در این راه جلوی دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.

علیزاده با بیان اینکه بسیاری از کشورهای مخالف نمیخواهند اعتقادات انقلابی و اسلامی ایرانیان را قبول کنند، اعلام کرد: ایران اسلامی در برابر دشمنان نظام تسلیمپذیر نیست و تا زمانی که این آگاهی در مردم وجود دارد راه شهدا ادامه خواهد داشت.

فرماندار ماکو با تاکید بر تداوم راه شهدا، اظهار داشت: بر تمام مردم و مسئولان واجب است تا راه شهدا را ادامه داده و در راه دفاع از ایران اسلامی و ارزشهای ایرانی و انقلابی تا پای جان مقاومت کنند.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها