در گفت‌وگوی بنی هاشم با دفاع پرس مطرح شد؛

جزئیات اعزام کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد و شهید باقری/ ثبت نام 3 هزار متقاضی خادمی

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل ستادهای راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری گفت: 3 ستاد شهید صیاد شیرازی، شهید باقری و شهید برونسی از 13 اسفند الی 8 فروردین آماده اعزام مردم و گروه‌ها به مناطق عملیاتی جنوب هستند.
کد خبر: ۶۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ - 07February 2016

جزئیات اعزام کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد و شهید باقری/ ثبت نام 3 هزار متقاضی خادمی

"سیدعلی بنیهاشمی" مسئول روابط عمومی و امور بینالملل ستادهای راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در خصوص اعزامهای راهیان نور سال 95 گفت: سه ستاد شهید صیاد شیرازی، شهید باقری و شهید برونسی آماده اعزام مردم و گروهها به مناطق عملیاتی جنوب هستند.

وی افزود: ستاد شهید صیاد شیرازی ویژه اعزام کاروانی گروههای مردمی است که از تاریخ 13 اسفندماه اعزام این ستاد آغاز شده و تا روز 4 فروردین ادامه خواهد داشت که هر روز حدود 700 نفر ظرفیت پذیرش و اعزام خواهیم داشت. ثبت نام ستاد شهید صیاد شیرازی از دی ماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیتها ادامه خواهد داشت.

بنی هاشم با اشاره به برنامه ستاد شهید باقری در اعزام خودروهای شخصی به سرزمینهای نور تصریح کرد: زمان اعزام این ستاد 26 اسفندماه آغاز و تا 8 فروردین ادامه مییابد که روزانه 400 نفر در این اردوها شرکت میکنند و ثبت نام این ستاد از دو روز پیش یعنی 15 بهمن ماه آغاز شده است.

مسئول روابط عمومی و امور بینالملل ستادهای راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری بیان داشت: ستاد شهید برونسی ویژه افرادی است که نتوانستهاند به هر طریقی از سوی ارگانها و سازمانهای مربوطه به راهیان نور سفر کنند. زمان اعزام این ستاد از 28 اسفند تا 4 فروردین ماه است و ثبت نام هم اکنون از طریق سایت راهیان نور امکان پذیر است.

وی در خصوص نحوه اعزام از طریق ستاد شهید برونسی گفت: حرکت ابتدایی ستاد شهید برونسی از تهران و شهرهای در مسیر سفر مثل قم، اراک و بروجرد خواهد بود. با توجه به اینکه امکان اعزام از شهرهای دیگر ممکن نیست افراد میبایست خود را به تهران برسانند.

ثبت نام 500 نوجوان زیر 18 سال برای خادمی در راهیان نور

بنی هاشمی گفت: پس از اعلام فراخوان عمومی جذب خادمین سه هزار نفر شامل هزار خانم و دو هزار آقا ثبت نام کردند که از این میان 350 نفر متشکل از 150 خانم و 200 آقا برای خدمت رسانی به زائرین راهیان نور انخاب شدند.

وی با اشاره به ثبت نام 500 نفر از افراد زیر 16 سال و تعداد بالای داوطلبین نوجوان در خصوص نحوه گزینش افراد گفت: در حدود 50 درصد از ثبت نام کنندگان از طلاب بودند که ما به تناسبت روحیه جهادی افراد در بازه سنی 18 تا 30 سال گزینش شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار