خواهر شهید مدافع حرم "محمدحسین میردوستی" در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

تئاتر "راه عباس(ع)" با معرفی هدف شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود

خواهر شهید میردوستی گفت: شایعه‌ای مبنی بر دریافت پول توسط خانواده شهدا پخش شده است که به شدت خانواده‌ها را آزار می‌دهد. تئاتر "راه عباس(ع)" با معرفی هدف مدافعان حرم از رفتن به سوریه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ - 07February 2016

تئاتر

"الهه سادات میردوستی" خواهر شهید مدافع حرم "سید محمدحسین میردوستی" در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در خصوص اجرای تئاتر ارزشی "راه عباس(ع)" اظهار کرد: جمع آوری خاطرات شهیدان "سید مصطفی موسوی"، "قدیر سرلک" و برادرم به مدت یک ماه به طول انجامید. در مدت دو هفته نیز نمایشنامه را تهیه کردیم.

وی ادامه داد: این نمایشنامه با موضوع مدافعین حرم حضرت زینب(س) از 19 بهمن لغایت 28 بهمن در سرای محله ابوذر واقع در خیابان پیروزی، خیابان کریمشاهیان نبش کوچه اعتماد سعید به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

میردوستی تصریح کرد: تئاتر "راه عباس(ع)" به نویسندگی و کارگردانی بنده و با بازی امیر نامنی، بهروز جعفری، بهادر میرناصری، حمیدرضا غلامی، سید مهدی میرحسینی و سیدعلیرضا میردوستی به مدت 9 شب برگزار خواهد شد.

خواهر شهید میردوستی در پاسخ سوالی مبنی بر هدف از اجرای این نمایشنامه، گفت: شایعهای مبنی بر دریافت پول توسط خانواده شهدا پخش شده است که به شدت خانوادهها را آزار میدهد. این تئاتر هدف شهدا از رفتن به سوریه را بیان خواهد کرد.

وی اظهار کرد: هزینه این تئاتر ابتدا بر عهده بنده و بازیگران این تئاتر بود. در حین تمرین افراد مختلفی برای بازدید از این تئاتر آمدند و درخواست کردند تا این تئاتر را در استان سمنان و اصفهان نیز اجرا کنیم.

گفتنی است؛ این تئاتر در حوزه هنری و سالن آزادی نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها