ترابی:

رعایت حجاب و عفاف موجب اعتماد بین زوجین خواهد شد

امام‌جمعه بروجرد با بیان این‌که رعایت حجاب و عفاف در تأمین سلامت روحی زنان و مردان نیز نقش دارد، گفت: رعایت حجاب و عفاف علاوه بر استحکام روابط زن و مرد، موجب اعتماد بین زوجین نیز خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ - 07February 2016

رعایت حجاب و عفاف موجب اعتماد بین زوجین خواهد شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بهمناسبت گرامیداشت دهه فجر، همایش «عفاف و حجاب و تحکیم خانواده» شنبه، 17 بهمنماه در تالار عبدالحسین زرینکوب بروجرد برگزار شد.
حجتالاسلام و المسلمین حسن ترابی، امامجمعه بروجرد در این همایش، گفت: زنان مؤمن و محجبه با عفاف و خویشتنداری نهتنها به خود کمک میکنند، بلکه موجب امنیت سلامت مردان در جامعه نیز خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده و استحکام جامعه دارد، افزود:زنان با توجه به نقش همسرداری و مادری باید بیشتر به رعایت حجاب و عفاف در جامعه ملزم شوند.
امامجمعه بروجرد با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف در تامین سلامت روحی زنان و مردان نیز نقش دارد، تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف علاوه بر استحکام روابط زن و مرد موجب اعتماد بین زوجین نیز خواهد شد.
ترابی با بیان اینکه در طول سالهای قبل از پیروزی انقلاب نیز زنان مؤمن و محجبه با اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در استمرار حجاب و حفظ آن تلاش وافری داشتند، یادآور شد: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس نیز از دامان همین مادران عفیف و پاکدامن رشد یافتهاند.
وی در پایان بر نقش مبلغان، فعالان فرهنگی و متولیان فرهنگی بر نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در بین آحاد جامعه خصوصا بانوان تاکید کرد.
یادآور میشود، این همایش بههمت اداره آموزش و پرورش بروجرد با همکاری کمیسیون امور بانوان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار