حجت الاسلام و المسلمین دانش در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انقلاب اسلامی جریان بیمار را مهار کرد/ خشم سران استکبار به خاطر پشتیبانی مردم از انقلاب است

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مردم قدرشناس و زمان شناس ایران در همه ی برهه های مختلف پشتیبان و همراه نظام اسلامی بودند. خشم سران صهیونیستی و غضب استکبار نیز به همین دلیل است. تا وقتی که این جریان مردمی امتداد دارد هیچ آسیبی به امنیت و آرامش مردم وارد نمی شود.
کد خبر: ۶۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ - 07February 2016

انقلاب اسلامی جریان بیمار را مهار کرد/ خشم سران استکبار به خاطر پشتیبانی مردم از انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین مهندس محمد حسن دانش در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران در دورانی به بار نشست که بزرگترین جامعه شناسان و مردم شناسان غربی ادعا داشتند که دیگر به هیچ وجه انقلابی بدون نگاه به سوی لیبرال دموکراسی صورت نخواهد گرفت. آنان مدعی بودند که پایان تاریخ به نقطه ای می رسد که مردم جهان به سمت لیبرال دموکراسی و حکومت های غربی پیش می روند. در این میان انقلاب اسلامی مردم ایران زاویه ی نگاه ها را تغییر داد و باب جدیدی در تحولات دنیا گشود.

وی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران به رهبری پیر جماران با شعار استقلال از دو بلوک غرب و شرق، آزادی خواهی واقعی و جمهوریت بر مبنای اسلام، طومار رژیم پهلوی را درهم پیچاندند. حضور یکپارچه و متحد مردم ایران و نگاه مبنایی آنان بر پایه رجوع به اسلام ناب محمدی (ص) و زنده نگه داشتن قرآن و سیره اهل بیت علیه السلام اثبات کرد که در مقام برپا کردن نظم نوینی برای جهان هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: انحلال حکومت 2500 ساله شاهنشاهی و نابودی رژیمی که به ژاندارم منطقه مشهور بود، نور امیدی در دل مستعضفان جهان تاباند. انقلابی که به گفته حضرت امام (ره) انفجار نور بود و اشعه های آن تا تاریک ترین زوایای تاریخ نفوذ کرد. مردم ایران با حضور در تظاهرات های مختلف نه تنها اسلام خواهی و عدالت طلبی خود را به رخ جهانیان کشیدند بلکه رهبری انقلاب را با فریادهای مکرر خود تعیین کردند. موج مردمی در استقبال تاریخی از حضرت امام خمینی (ره) اثبات کرد که هیچکس جز امام نباید و نمی تواند رهبری آحاد مردم را به عهده بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دانش با اشاره به رشد گیاه هرزه اسلام امریکایی، یادآور شد: نظامی که حضرت امام(ره) با پشتیبانی مردم پایه گذاری کرد مبتنی بر عقلانیت و اسلام خواهی بود. اسلامی که نافی جهل و مخالف ظلم و مقابل اسلام امریکایی قد علم کرد و با خشونت و افراط و دروغ به جنگ برخاست. راهیان راستین اسلام با روشن شدن این موضوع از سراسر گیتی، احساسات پاکشان را به سوی انقلاب اسلامی روانه کردند و موجی از مودت بین مردم انقلابی ایران و دوستداران اسلام ناب در دنیا شکل گرفت. در زمانه ای که دستگاه های تبلیغاتی و شیپورهای پروپاگاندا استکباری تلاش داشتند تا جوان مومن را به هرزگی بکشانند، انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت لایتناهی  الهی موفق شد این جریان بیمار را مهار کند. جریانی که تلاش داشت با استفاده از جاذبه های جنسی، تفکرات التقاطی و عرفان های نوظهور به گمراهی عمومی دامن بزند. جریانی منحط و انحرافی که پایه های آن بر اساس «لذت طلبی» و «دم غنیمت شمردن» نضج یافته بود.

وی افزود: وحدت مردم ایران در زمانه ی انقلاب، باعث شد هیچ ابرقدرتی نتواند به سد فولادین آنان خللی وارد سازد و همین اتحاد و همدلی باعث رونق یافتن جنبه های مختلف کشور شد. در جامعه ای که اتحاد بر مبنای اصول اسلامی و اقتدار ملی شکل بگیرد لزوما به موفقیت می انجامد. مردم قدرشناس و زمان شناس ایران در همه ی برهه های مختلف پشتیبان و همراه نظام اسلامی بودند. خشم سران صهیونیستی و غضب استکبار نیز به همین دلیل است. تا وقتی که این جریان مردمی امتداد داشته باشد هیچ آسیبی به امنیت و آرامش مردم وارد نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین دانش در پایان با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری گفت: همانطور که ولی امر مسلمین جهان در تبیین خدمات انقلاب فرمودند که «روزهای دههی فجر، فرصت خوبی است که فرزانگان ما، آگاهان ما، جوانان ما، آحاد ملت ما به ارزیابیِ کاری که در این سی و چند سال کردهاند، بپردازند.» می بایست به گذشته خود نگاه کنیم و آن را از دیده بگذرانیم. امروز همگان می دانند که انقلاب اسلامی ایران منادی آزادی و عدالت در سراسر جهان بود و بنیانگذارش به عنوان مردمی ترین و هوشمندترین رهبر قرن شناخته شد. نظام مقدس اسلامی با همان قدرت اولیه و عزت مندی افزون تر به راه بهجت آفرین خود ادامه می دهد و رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای ولی امر مسلمین سکّان این کشتی عظیم را چونان امام خمینی (ره) مقتدرانه در دست دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار