مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

به محض اطلاع از حضور شهید «پرویز بامری پور» پیگیر کارها شدم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: استان کرمان با سامان دهی 72 درصد از گلزارهای شهدای این استان رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ - 07February 2016

به محض اطلاع از حضور شهید «پرویز بامری پور» پیگیر کارها شدم

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار حسنی سعدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دفاع پرس در خصوص خبر تنها شهید مدافع حرم منطقه جنوب که در گمنامی به سرمی برد، گفت: شهید پرویزبامری پور در آذرماه امسال در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: شهید پرویزبامری همراه سه شهید دیگر به سیستان و بلوچستان منتقل و سپس این شهید والامقام به کرمان انتقال داده شد و در زادگاهش شهرزهکلوت بخش جازموریان به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در انتقاد از مسئولین استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان گفت: متأسفانه مسئولین سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان برای انجام مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار هیچ اطلاعی به ما  ندادند و ما عملاً از حضور این شهید بزرگوار در استان بی خبر بودیم.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از حضور این شهید بزرگوار خود شخصاً پیگر دریافت مشخصات شهید از پدر بزرگوار ایشان برای تشکیل پرونده و پیگری از تهران جهت سامان دهی مزار، انجام مستمری و کارهای حقوقی این شهید شدیم.

وی از برگزاری مراسم باشکوه استقبال از شهدا در کرمان گفت: مراسم استقبال از شهدا در استان کرمان پس از اطلاع رسانی و تبلیغات، ازفرودگاه کرمان شروع، سپس مورد استقبال و تکریم مردم کرمان در فرودگاه و در مسیر فرودگاه تا حسینیه ثارالله قرار میگیرد. سپس انجام مراسم پیش بینی شده و مشایعت شهید تا زادگاه جهت تشییع و تدفین شهید که با شکوه خاصی انجام میشود.

حسنی سعدی ضمن انتقاد از برخی مطبوعات جهت انتشار اخبار نادرست گفت: اصحاب رسانه قبل از انتشار اخبار از صحت وسقم آن مطلع شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان در پایان تصریح کرد: استان کرمان با سامان دهی ۷۲ درصد از گلزارهای شهدای این استان رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار