سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

خودزنی عربستان و ترکیه با ورود به سوریه/ آنها جرئت حضور نظامی در سوریه را ندارند

فرمانده کل سپاه گفت: عربستان و ترکیه در صورت ورود به جنگ سوریه تیر خلاص را به خود زده‌اند. اگر این اتفاق بیافتد با مقابله نیروهای مقاومت همراه خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ - 06February 2016

خودزنی عربستان و ترکیه با ورود به سوریه/ آنها جرئت حضور نظامی در سوریه را ندارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاجاریان و چند تن از شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای عربستان و ترکیه برای ورود نیروهای نظامیشان به سوریه اظهار داشت: فکر نمیکنم عربستان و ترکیه جرئت حضور نظامی در سوریه را داشته باشند؛ چرا که نیروهای آنها متشکل از ارتشی کلاسیک هستند و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، شاهد بودیم که عملیات ارتش کلاسیک نتیجه نداده است.

وی افزود: عربستان و ترکیه در صورت ورود به جنگ سوریه تیر خلاص را به خود زدهاند. اگر این اتفاق بیافتد با مقابله نیروهای مقاومت همراه خواهد بود و عربستان خوب است این تجربه شکست را به کارنامه شکستهای خود اضافه کند.

فرمانده کل سپاه درخصوص نگرانیهای اسرائیل درباره جبهه مقاومت نیز گفت: اسرائیل حق دارد نگران باشد؛ زیرا با وجود تجهیزات پیشرفتهای که داشت در جنگ با مردم غزه و حزبالله لبنان شکست خورد.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: پیروزیهای بزرگی در سوریه بهدست آوردهایم؛ که با عنایت خداوند بوده است، و انشاءالله دستاوردهای بزرگتری نیز در پیش است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار