در پی عملیات آزادسازی نبل و الزهراء:

جواد محمدی از مجاهدین مدافع حرم آسمانی شد

شهیدجواد محمدی از اعضای ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم در مشهد در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه، به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۶۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ - 06February 2016

جواد محمدی از مجاهدین مدافع حرم آسمانی شد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، به دنبال آزادسازی منطقه نبل و الزهرا از مناطق شیعهنشین حومه شمال غربی حلب که قریب به 4 سال در محاصره گروههای تروریستی تکفیری قرار داشت، جواد محمدی از اعضای ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم به همراه تنی چند از رزمندگان مدافع حرم در سوریه به دست نیروهای تکفیری - وهابی به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

وی که 38 سال سن داشت پس از یک سال پیگیری برای حضور در جبهه مقاومت در سوریه، قریب به سه هفته پیش موفق به اعزام به این مناطق شد.

شهید جواد محمدی دارای دو فرزند بود که دو روز پس از تولد فرزند دومش جهت هدایت و آموزش نیروهای لشکر فاطمیون در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به جبهه مقاومت عزیمت کرد.

وی که از فعالان ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم بود تلاشهای فراوانی جهت برگزاری هر چهبهتر و با شکوهتر مراسم تشییع شهدای دفاع از حرم عقیله بنیهاشم (س) و تجلیل از خانوادههای مکرمشان انجام میداد.

گفتنی است مراسم یادبود شهید محمدی به همت ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین با سخنرانی حجتالاسلام پناهیان و مداحی آقایان واعظی، قربان پور و برادران امشب ساعت 19 و در محل حسینیه تهرانیهای مشهد برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار