امیر پور دستان:

حضور داعش در دیالی تهدیدی برای ما محسوب نمی‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه حضور داعش در دیالی تهدیدی برای کشورمان محسوب نمی‌شود، گفت: حضور داعش در دیالی عراق که هم مرز استان‌های کرملانشاه و ایلام است حضوری نامنظم و غیر منسجم است.
کد خبر: ۶۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ - 02February 2016

حضور داعش در دیالی تهدیدی برای ما محسوب نمی‌شود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور داعش در استان دیالی عراق که هم مرز استانهای کرملانشاه و ایلام است حضوری نامنظم و غیر منسجم است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: یکی از تاکتیکهای داعش این است که در استانهای مختلف افرادی را برای خود استخدام میکند تا در مواقع مقتضی از آنها استفاده کند، که با توجه به ارتباطات مستشاری ایران و عراق این عوامل شناسایی شدند و در یک حرکت منسجم از سوی پلیس، ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق ضربه مهلکی به آنها  وارد شد.

وی تصریح کرد: به عنوان کسی که تهدیدات را رصد میکند، می گویم که حضور داعش در دیالی حضوری کم رنگ است و هیچ تهدیدی برای ما محسوب نمیشود اما این به آن معنا نیست که ما خیالمان راحت باشد بلکه باید با قدرت و استحکام از مرزهای کشور مراقبت کنیم و همچنین به خط قرمز 40 کیلومتری پایبند باشیم.

نظر شما
پربیننده ها