سرلشکر جعفری:

وحدت میان نیروهای مسلح از دغدغه های سرلشکر سلیمی بود/ اقتدار، امنیت و عزت امروز مرهون هماهنگی و وحدت ارتش و سپاه است

فرمانده کل سپاه وحدت میان نیروهای مسلح را از دغدغه های سرلشکر سلیمی بر شمرد و افزود: این اقتدار، امنیت و عزتی که امروز وجود دارد بخش عمده ای از آن به خاطر هماهنگی و وحدت میان ارتش و سپاه است.
کد خبر: ۶۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ - 02February 2016

وحدت میان نیروهای مسلح از دغدغه های سرلشکر سلیمی بود/ اقتدار، امنیت و عزت امروز مرهون هماهنگی و وحدت ارتش و سپاه است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایشان فردی آرام، متین، با تقوا، مومن والگویی مثال زدنی برای نیروهای مسلح بودند.

فرمانده کل سپاه صداقت و روحیه برادری را از برجستگی های ویژه سرلشکر سلیمی بر شمرد و افزود: ایشان از معدود افرادی بودند که وحدت بین نیروهای انقلابیِ مردمی و نیروهای مسلح را همواره مد نظر داشتند و تلاش می کردند تعامل و همکاری بین نیروهای مسلح و انقلابی ایجاد شود.

سرلشکر جعفری در ادامه اذعان داشت: نقش مرحوم سرلشکر سلیمی در پیروزی ارتش و اتصال ارتش با نیروهای مردمی و پیوند آن با امام و انقلاب ویژه بود.

فرمانده کل سپاه به نقش آفرینی سرلشکر سلیمی در ایجاد وحدت میان نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: این اقتدار، امنیت و عزتی که امروز وجود دارد بخش عمده ای از آن به خاطر هماهنگی و وحدت این دو ارگان مهم است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه تلاش های بی وقفه مرحوم سلیمی شناسایی و روی کارآمدن افراد مومن و انقلابی از درون ارتش همچون صیاد شیرازی ها بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار