با هدف آمادگی یگان‌های پدافندی؛

تمرین تاکتیکی مقابله با تهدیدهای احتمالی در مناطق پدافندی جنوب کشور برگزار شد

تمرین تاکتیکی پاسگاه فرماندهی با هدف مقابله با تهدیدهای احتمالی در مناطق پدافند هوایی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ - 31January 2016

تمرین تاکتیکی مقابله با تهدیدهای احتمالی در مناطق پدافندی جنوب کشور برگزار شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) با اشاره به اجرای تمرین تاکتیکی پدافند هوایی اظهار داشت: تمرینهای تاکتیکی پاسگاه فرماندهی بهصورت مداوم و مدون در مناطق و یگانهای پدافندی در سطح کشور برگزار میشود و هدف برگزاری این تمرینهای رزمایش گونه ارزیابی توانایی فرماندهان و تعیین کارایی رزمی آنها، ارتقای آمادگی رزمی در یگانهای پدافند هوایی و ایجاد قابلیت رزم در شرایط ویژه و ناهمتراز است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) گفت: در این تمرینها میزان هماهنگی سامانههای رزمی پدافند هوایی با شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور از طریق شبیهسازی محیط رزم احتمالی بررسی میشود و استقلال تاکتیکی مناطق پدافند هوایی در شرایط بحرانی مورد سنجش قرار میگیرد.

وی افزود: توانمندی پدافند هوایی در تحرک سریع، واکنش به موقع و توانایی فرماندهان در اتخاذ تصمیمها و تدابیر تاکتیکی در شرایط تهدید ازجمله مولفههایی است که در تمرین پاسگاههای فرماندهی مورد سنجش قرار میگیرد؛ که این امر باعث شناسایی نقاط ضعف و همچنین انتقال دانش و تجربه به کارکنان جوان خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار