فرمانده قرارگاه پاک‌سازی مین نزاجا خبر داد

پاکسازی کامل مناطق آلوده به مین کوشک و طلائیه تا پایان سه ماه نخست 95

فرمانده قرارگاه پاک‌سازی مین نیروی زمینی ارتش از پاکسازی کامل منطقه‌های آلوده به مین مناطق مرزی کوشک و طلائیه تا پایان سه ماهه اول سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ - 30January 2016

پاکسازی کامل مناطق آلوده به مین کوشک و طلائیه تا پایان سه ماه نخست 95

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی فرمانده قرارگاه پاکسازی مین نیروی زمینی ارتش در گفتگویی اظهار داشت: تا پایان سه ماهه اول سال آینده مینهای بجا مانده از دوران دفاع مقدس مناطق مرزی کوشک و طلائیه پاکسازی نهایی خواهد شد.

وی گفت: تجربه وایثار و ازخودگذشتگی کارکنان و تجهیزات بومی موجب شده است که پیشرفتهای خوبی را در زمینه پاکسازی میادین مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی که توسط دشمن بعثی مینریزی شده است، به همرا داشته باشند.

امیر ارجمندی در خصوص روحیه کارکنان قرارگاه پاکسازی مین نیروی زمینی ارتش گفت: کارکنان ولایتمدار قرارگاه  پاکسازی مین نیروی زمینی ارتش با عهد و پیمانی که با همرزمان شهیدشان بستهاند، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتهاند، تا شرایطی را آماده کنند که منطقه از وجود مینهای خطرناک پاکسازی کامل شود.

فرمانده قرارگاه پاکسازی مین نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: شرایط جوی استان خوزستان و بارندگیهای فراوان در سال جاری شرایط را برای پاکسازی کند کرده است؛ اما کارکنان خدوم قرارگاه پاکسازی مین نیروی زمینی ارتش با تمام توان در حال اجرای ماموریتهای محوله هستند و به یاری خداوند منان تا پایان سه ماهه اول سال آینده این منطقه بهصورت کامل پاکسازی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار