دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

از خون رنگین سعودی‌ها تا خون ریخته یمنی‌ها

بیش از 300 روز از آغاز حمله ظالمانه عربستان سعودی به یمن می‌گذرد که در این مدت کودکان و زنان بی‌گناه این کشور همچنان در مقابل چشمان جهانیان قربانی حقد و کینه آل‌سعود می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ - 24January 2016

از خون رنگین سعودی‌ها تا خون ریخته یمنی‌ها

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی از ششم فروردین سالجاری حملات هوایی خود به یمن را آغاز کرده و حملات ویرانگر خود به غیر نظامیان و زیرساختهای یمن را همچنان با شدت و شتاب بیشتری ادامه میدهد.

بیش از 300 روز از آغاز این حمله ظالمانه به یمن میگذرد، ماشین حقد و کینه سعودیها تاکنون بخش اعظمی از تأسیسات حیاتی یمن را منهدم کرده و در مقابل چشمان جهانیان کودکان و زنان بیگناه این کشور قربانی حقد و کینه آلسعود میشوند. این جنایتها درحالی صورت میگیرد که وجدان جهانیان در خواب غفلت فرو رفته است.

تصویر زیر یکی از هزاران تصویری است که نمونههای آن در جنگ ظالمانهای که عربستان علیه یمن شروع کردهاست، فراوان یافت میشود، تصاویری که داستان پایداری یمنیها را در این جنگ به نمایش میگذارد.


 

در این تصویر، یکی از شهروندان یمنی طفل شیرخواره و مریض خود را در آغوش گرفته و از ترس حملات هوایی جنگندهها و تانکهای سعودی که به صغیر و کبیر رحم نمیکنند به زیر درخت پناه آورده تا به مداوی فرزند مریضش بپردازد.

کودکان یمنی مظلومترین کودکان جهان عربی هستند چرا که آنها علاوه بر اینکه از خانه و کاشانه خود آواره شدهاند، در محاصره به سر میبرند و زیر درخت مداوا میشوند، از سکوت رسانههای جهان در قبال ظلم متجاوزان سعودی علیه آنها نیز رنج میبرند.

با وجود همه مشکلات، کودکان یمنی بزرگ میشوند و انتقام این ظلم و ستم را از ظالمان خواهند گرفت؛ «سلمان بن عبد العزیز» پادشاه عربستان قاتل کودکان یمنی و مسبب آواره شدن آنهاست. چند روز پیش رسانههای سعودی عکسی از سلمان بن عبد العزیز منتشر کردند که وی تولد نوه برادرش را جشن میگرفت.


 

آیا عادلانه است، یمنیها از ترس جنگندههای سعودی در مناطق خالی از سکنه و حاشیه شهر بدون اینکه سقفی بالای سر آنها باشد، شب را صبح کنند ولی قاتل یمنیها در کاخ خود تولد نوههای آلسعود را جشن بگیرد!.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار