دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

منابع مالی گروهک تروریستی منافقین از کجا تامین می‌شود؟

گروهک تروریستی منافقین منابع مالی خود را از منابع مالی و قدرت در آمریکا و انگلیس تامین می‌کند که در این یادداشت به این منابع اشاره خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ - 23January 2016

منابع مالی گروهک تروریستی منافقین از کجا تامین می‌شود؟

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، شیما قاسم نژاد- با توجه به اینکه گروهک تروریستی منافقین از منابع تجاری و اقتصادی مستقلی برخوردار نیست و دائما دست گدایی به سوی نهادهای غربی دراز کرده و میکند هر از چندگاهی با برگزاری تجمعاتی هزینههای هنگفتی را صرف اعمال ضد بشری خود میکند. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است منافقین چگونه مخارج خود را تامین میکند؟

چطور حمایتی از این گروهک تروریستی نمیشود ولی از سوی دیگر شاهد برگزاری تجمعات،سخنرانیها و ... با صرف هزینههای هنگفت این گروهک در کشورهایی خاص هستیم.

به عنوان مثال کمپانی آمریکایی-انگلیسی "براون لوید جیمز" که از سال 2011 به استخدام منافقین درآمد،تنها بابت ارائه مشاوره در 2 ماه مه و ژوئن 40 هزار دلار دریافت کرد.

این شرکت طی مدت قرارداد خود با منافقین وظیفه لابی گری و اجیر کردن سخنران و راه اندازی تظاهرات برای گروهک تروریستی منافقین را بر عهده داشت.

از سوی دیگر نیز یک آژانس آمریکایی به نام "هری واکر" فعالیتی مشابه کمپانی "براون لوید جیمز" را برای منافقین انجام میدهد و مشغول فعالیت برای منافقین، برگزاری جلسات و سخنرانیها در هتلهای مجلل و استخدام سخنران است "هوارد دین" (رئیس پیشین حزب دموکرات) نیز اعتراف کرده که وی توسط این شرکت برای سخنرانی در جلسات منافقین استخدام شده و دستمزد میگیرد.

شرکت "اسپیکرز قرن 21" در پنسیلوانیا سخنران کرایه میدهد و همچنین برای لابی جهت خروج منافقین از لیست تروریستی و حمایت از مریم رجوی در آمریکا توسط شورای ملی مقاومت استخدام شده است.

گفتنی است؛ این کمپانی برای تحلیل گران یک بانک فکری در واشنگتن جهت سخنرانی در کنفرانسی در ژنو با پرداخت هزینه سفر،هتل و دستمزد 10 هزار دلاری برای هر سخنران، دعوت نامه ارسال کرد.

شرکت "اکزکیوتیو اکشن" متعلق به "کن لیوینگتون" است که در عین حال عضو "کمیته سیاست ایران" (به ریاست "ریموند تنتر" که برای حمایت و لابی منافقین تاسیس شده) است. لیوینگتون از جنگ طلبان شناخته شده آمریکا است و تا به حال چند گزارش در محکومیت موضع رسمی آمریکا علیه منافقین ارائه داده است.

شرکت وی همچنین تعدادی تجمع و کنفرانس در حمایت از "منافقین" برگزار کرده است.این شرکتها و جوامع پوششی منافقین،همچنین جمع کردن و استخدام سیاهی لشکر برای تظاهرات و گردهماییهای این فرقه را بر عهده دارند. مانند مناسبتهای 17 ژوئن 2012 در فرانسه که با پرداخت پول و سفر مجانی، تعدادی شهروند خارجی را که هیچ تناسبی با منافقین و عقاید شوم آنها نداشتند صرفا به خاطر دادن پول،غذا و گشت و گذار در نقاط مختلف فرانسه اجیر کرده یا تجمع اندک اوت 2012 در مقابل وزارت خارجه آمریکا که رسانهها از قول شرکت کنندگان خارجی گزارش دادند که اصلا راجع به موضوع تظاهرات بی خبر بوده و مابه ازای دریافت پول در تظاهرات شرکت کرده بودند.

مقامات و سخنرانان استخدامی در آمریکا که همگی مجبور به اعتراف شدهاند بابت هر سخنرانی در تجمعات مربوط به منافقین،علاوه بر هزینههای سفر و هتل درجه یک،پول دریافت می کنند؛ شامل: "جان بولتون نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، مایکل موکیسی دادستان کل آمریکا (2009-2007)، تام ریج وزیر امنیت آمریکا، هوارد دین رئیس پیشین حزب دموکرات، باب فیلنر نماینده کنگره آمریکا، تام تانکریدو نماینده تندروی آمریکایی و یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری 2008، ژنرال جیمز جونز (مشاور سابق امنیت ملی اوباما)، ژنرال وسلی کلارک، ژنرال آنتونی زینی، ژنرال هیو شلتون، ژنرال پیتر پیس، ژنرال جیمز کاناوی، اندرو کارد وزیر پیشین ترابری و رئیس دفتر بوش، لوئیس فری رئیس FBI در سالهای (2001-1993)، بیل ریچاردسون وزیر بازرگانی دولت اوباما،لی همیلتون رئیس سابق کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا، رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، مایکل ریس (مشاور میت رامنی)، ادوارد رندل رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا، آنیتا مک براید فرستاده ویژه آمریکا در امور زنان در افغانستان، کراولی (سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا) و همچنین روسای سابق "سیا" جیمز وولی، پورتر گاس،مایکل هیدن و ... هستند.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا که به قراردادهای سخنرانی آشناست به کریستین ساینس مانیتور توضیح داد که معمولا به هر سخنران برای یک سخنرانی 20 دقیقهای 20 هزار دلار پیش پرداخت میشود و علاوه بر هزینه سفر، 25 هزار دلار هم در پایان کار پرداخت می کنند.

علاوه بر آنچه گفته شد آگهیهای تمام صفحه منافقین در روزنامه نیویورک تایمز و واشنگتن پست هر کدام بالغ بر 175 هزار دلار خرج دارد. کرایه سالنها و هتل های مجلل برای برگزاری جلسات و کنفرانسها بسیار هنگفت است.

برآورد شده است که هر جلسه با 10 سخنران استخدامی حداقل 500 هزار دلار هزینه در بر دارد.

آنچه ذکر شد تنها مختصری از مخارج و هزینههای هنگفت گروهک تروریستی منافقین است. براین اساس میتوان گفت این گروهک برای تامین منابع مالی اش علاوه بر دریافت کمک مالی مستقیم از سوی کشورهای غربی در فعالیتهایی نظیر پولشویی و تجارت کثیف از جمله تجارت اسلحه ، تجارت انسان و ... نیز نقش دارد تا با اینگونه اقدامات ضد بشری، ادامه حیات داده و مخارج و هزینههای سرسام آورش را تامین کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار