در پی اقدام انقلابی دریادار سیاری صورت گرفت

تقدیر دانشجویان از فرمانده نداجا

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از اقدام انقلابی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مواجهه با نماینده استکبار جهانی تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ - 19January 2016

تقدیر دانشجویان از فرمانده نداجا

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامهای خطاب به امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقدام انقلابی وی در جریان سفر به بنگلادش تقدیر کرد.

در ابتدای این نامه با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) آمده است: امام خمینی(ره) فرمودند رابطه بین یک ملت بهپاخاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بینالمللی با یک چپاولگر عالمخوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. من کراراً گوشزد نمودهام که رابطه ما با امثال آمریکا رابطه ملت مظلوم با جهانخواران است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: در زمانهای که مذاکره با شیطان، سکه رایج بازار سیاسیون شده است، از این که در مواجهه با وابستگان استکبار، اصول مستحکم مکتب امام راحل، منطق روشن رهبری معظم و آرمانهای امت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی را مبنای رفتار عزتمندانه خود قرار دادید، از جنابعالی صمیمانه سپاسگزاری میکنیم.

خاطرنشان میشود، دریادار سیاری فرمانده نداجا که بهمنظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به بنگلادش سفر کرده بود، در ضیافت شام نیروی دریایی بنگلادش پس از اینکه متوجه شد میز محل استقرار وی با نماینده نیروی دریایی آمریکا یکی است، از نشستن پشت این میز شام خودداری کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار