معاون امور مجلس سپاه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پرداخت‌های میلیونی به مدافعین حرم کذب است

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه گفت: کسانی را که برای دفاع از حرمین اعزام می‌کنیم، حقوقی را می‌گیرند که در تهران دریافت می‌کنند؛ طرح سخنانی مبنی بر پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم، حرف‌هایی بی ربط است.
کد خبر: ۶۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ - 16January 2016

پرداخت‌های میلیونی به مدافعین حرم کذب است

سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به صحبتهایی که در خصوص پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم مطرح میشود، اظهار داشت: حضور رزمندگان ما برای انجام فعالیت مستشاری در عراق و سوریه، به درخواست مسئولان این کشورها صورت میگیرد؛ یعنی اعزامهایی که برای فعالیت مستشاری در این کشورها انجام میشود برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) بوده، و این هم بنا به درخواست مسئولان کشورهای مورد اشاره است.

وی افزود: بنابر این کسانی را که اعزام میکنیم، حقوقی را میگیرند که در تهران دریافت میکنند و مبلغ اضافهای به آنها پرداخت نمیشود؛ ضمن اینکه تعداد زیادی از این عزیزان بدون اینکه حقوقی هم بگیرند، داوطلبانه در دفاع از حرمین حضور مییابند؛ لذا طرح سخنانی مبنی بر پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم، حرفهایی بی ربط است؛ که عدهای نیز به این شایعه دامن میزنند.

سردار یزدی ادامه داد: از سوی دیگر هر کس چنین ادعایی دارد، آیا حاضر است برای دریافت یک میلیون تومان یک انگشت خود را قطع کند؟ پس مقایسه کردن تلاشها و مجاهدتهای رزمندگان ما با مزدوران تکفیری، صهیونیستی و آمریکایی، نهایت بی انصافی در حق این عزیزان است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا اقدامات صورت گرفته برای شناساندن و معرفی تلاشهای مدافعین حرم بسیار ناچیز است، بیان داشت: این اقدام باید توسط فعالان فرهنگی و رسانهها صورت گیرد؛ اما با این وجود ما هم نتوانستیم حق مطلب را در رابطه با مجاهدت مدافعین حرم انجام دهیم؛ به عبارت دیگر در تبیین حرکت این مدافعان اهل بیت(ع) و در ارزشگذاری حرکت آنها کمتوجهی کردیم؛ که امیدواریم بعد از این موضوع با دقت بیشتری پیگیری شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار