فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق مطرح کرد

رصد تهدیدات احتمالی از عمق کشورهای همسایه توسط پدافند هوایی

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق گفت: تهدیدات احتمالی را از عمق کشورهای همسایه رصد می‌کنیم و شروع واکنش پدافند هوایی از خارج از مرزها است.
کد خبر: ۶۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ - 13January 2016

رصد تهدیدات احتمالی از عمق کشورهای همسایه توسط پدافند هوایی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی، امیر سرتیپ دوم محمد فرزان فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق با بیان اینکه تهدیداتی که از آسمان برای ما وجود دارد تهدیداتی آنی و فوری هستند، اظهار داشت: ما این تهدیدات احتمالی را از عمق کشورهای همسایه رصد میکنیم و شروع واکنش پدافند هوایی از خارج از مرزها است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) در خصوص پدافند و اولویت اول بودن آن گفت: علت این دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سرعت تهدیدات هوایی و مسئولیت پدافند هوایی بهعنوان متولی اصلی دفاع از آسمان کشور است.

وی افزود: پدافند هوایی برای هرگونه تهدید برنامهریزی کرده است و آمادگی، به گونهای است که قبل از این که پرندهای بتواند وارد مرز شود، واکنش لازم در برابر آن برنامه ریزی شده باشد و این برنامهریزی با ابتکار عمل، ارتقاء یافته است.

امیر فرزان بیان داشت: پیروی از ولایت فقیه اعتقاد همه ما است و این اعتقاد، ما را ملزم به پیشرفت در همه عرصهها میکند و با اعتقاد به همین اصل، رشد و شکوفایی در توان رزم پدافند هوایی بهوجود آمده است و با استفاده از نیروهای متخصص داخلی، تحقیقات و برنامهریزی و از بین بردن نقاط ضعف، سرعت عمل پدافند هوایی در واکنش افزایش یافته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار