سردار فدوی عنوان کرد

تولید انبوه پرنده‌های دوزیست سپاه/ کشوری که به فکر جنگ با ایران باشد دچار جنون شده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بکارگیری پرنده‌های دوزیست با قابلیت‌های اطلاعاتی، امدادی و عملیاتی ازجمله ظرفیت‌هایی است که امروز از مرحله مختلف گذشته و با بومی‌سازی این تکنولوژی به تولید انبوه خواهد رسید.
کد خبر: ۶۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ - 12January 2016

تولید انبوه پرنده‌های دوزیست سپاه/ کشوری که به فکر جنگ با ایران باشد دچار جنون شده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم رونمایی از نخستین هواپیمای دوزیست این نیرو اظهار داشت: ما در سازمان رزم نیروی دریایی سپاه متناسب با نیازمندیهای اطلاعاتی، دفاعی و عملیاتی در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز ظرفیتها و قابلیتهای گوناگونی را در اختیار گرفتهایم.

وی افزود: بکارگیری پرندههای دوزیست با قابلیتهای اطلاعاتی، امدادی و عملیاتی از جمله ظرفیتهایی است که امروز از مرحله مختلف گذشته و با بومیسازی این تکنولوژی به تولید انبوه خواهد رسید.

سردار فدوی عنوان کرد: مدتهاست که جمهوری اسلامی ایران  با ساخت این پرنده دریایی، پس از آمریکا، روسیه، آلمان و محصولات مشابه تولیدی در کشورهای دیگری مانند چین، به فناوری طراحی و ساخت این پرندههای دریایی دست یافته است.

وی افزود: با ساخته شدن پرنده دریایی شش نفره دو زیست بومی، ایران به جمع کشورهایی مانند آمریکا، روسیه و آلمان که دارای فناوری ساخت هواپیماهایی در این رده هستند، پیوست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدرتی که مبتنی بر اشراف اطلاعاتی و پیشبینی تهدیدات در حوزه دریایی و دفاع از جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز شکل گرفته، بیان داشت: اگر امروز کشوری به فکر مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران باشد، یا دنبال راهی برای خودکشی و نابودی میگردد و یا دچار جنون، مستی و یا زوال عقل شده است.

وی همچنین بیان داشت: برخی از کشورهای وابسته منطقه به خود بیایند و دیکته دشمنان اسلام را انشا نکنند؛ چرا که دشمنان قسم خورده جهان اسلام، به چیزی غیر از نابودی سرمایهها و زیرساختهای ملتهای اسلامی نمیاندیشند.

نظر شما
پربیننده ها