نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد:

برخورد قاطع با پدیده «قانون‌خواری» / با جدیت پیگیری کنید

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین گفت: امروز متخلفان با «قانون‌خواری» قصد عادی‌سازی تخلفات را دارند و چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه می‌کند و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.
کد خبر: ۶۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ - 12January 2016

برخورد قاطع با پدیده «قانون‌خواری» / با جدیت پیگیری کنید

 به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیتالله عبدالکریم عابدینی امروز در دیدار سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با تقدیر از خدمات فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین، اظهار کرد: کارهای بسیار ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی استان قزوین صورت گرفته و موفقیتهای بسیار خوبی در این حوزه به دست آمده است.

وی تأکید کرد: کارهایی که نیروی انتظامی انجام میدهد، قطعهای از یک پازل است و فعالیتهای دستگاههای مرتبط هم باید تکمیل کننده این پازل باشد تا کارها به نتیجه مطلوب و مؤثر برسد.

امامجمعه قزوین به قانونگریزی برخی متخلفان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز متخلفان با «قانونخواری» قصد عادیسازی تخلفات را دارند و چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه میکند و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.

نماینده ولیفقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه مسئولان برای حفظ امنیت، رفع مشکلات مردم و اجرای قانون باید با غیرت وارد میدان شوند، افزود: اگر دستگاهی با غیرت و جدیت در میدان حاضر شود، سایر دستگاهها نیز حضور جدیتری پیدا خواهند کرد.

67 مورد دستگیری متخلفان در حوزه فضای مجازی

سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد 9 ماهه نیروی انتظامی را ارائه کرد و با بیان اینکه آزاد راه قزوین دومین محور آزاد راه اصلی کشور است و 18 استان را به هم متصل میکند، بیان کرد: استاندارد پایین آسفالت آزاد راه قزوین به کرج یکی از اصلیترین عوامل بروز تصادفات است و برای تغییر روکش آن، نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی با بیان اینکه برای کاهش تصادفات موقتاً خراشهایی بر روی آسفالت ایجاد کردهایم، ادامه داد: نصب دوربین کنترل سرعت توسط راهوشهرسازی در حال پیگیری است و با نصب پایهها، تا پایان زمستان دوربینها نصب خواهند شد.

سردار محمودی در ادامه از کاهش 17 درصدی تصادفات، کاهش 14 درصدی فوتیها، کاهش 1 درصدی مجروحین، کاهش 18 درصدی سرقت، افزایش 39 درصدی کشف مواد مخدر، افزایش 46 درصدی کشفیات فیلم و سی دی غیر مجاز خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از 67 مورد دستگیری متخلفان در حوزه فضای مجازی هم خبر داد و گفت: 60 مورد به تشکیل پرونده منجر شده و در مرحله پیگیری قرار داریم و این حوزه از سوی پلیس فتا با جدیت رصد میشود.

نظر شما
پربیننده ها