سردار شریف:

دشمن به اهداف از پیش تعیین شده خود در سوریه دست نیافته است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به هیچ کدام از اهداف از پیش ترسیمی خود در سوریه دست نیافته است، گفت: ترفندهای دشمن برای ملت سوریه بعد از این کارگر نخواهد بود.
کد خبر: ۶۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ - 11January 2016

دشمن به اهداف از پیش تعیین شده خود در سوریه دست نیافته است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار رمضان شریف امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات سوریه اظهار داشت: آن چیزی که بعد از چهار سال حضور سازمان یافته تروریستهای مورد حمایت آمریکاییها، اسرائیلیها و برخی از کشورهای منطقه شاهد هستیم، خوشبختانه رژیم سوریه با حمایت دوستان ملت سوریه از جمله حزبالله لبنان و جمهوری اسلامی و همه کسانی که دل در گرو جبهه مقاومت داشتند موفقیتهای بزرگی داشته و دشمن غیر از ایجاد زحمت برای ملت سوریه و آسیب به زیرساختهای این کشور به هیچ کدام از اهداف ترسیمی خود دست نیافته است.

وی با تاکید بر اینکه ملت سوریه همچنان مقاوم ایستاده است، افزود: دولت سوریه محبوبیت لازم را داشته و نیروهای کمکی در سوریه همچنان به فعالیتشان ادامه میدهند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحولات نیز چه در حوزه نبرد زمینی و سیاسی به لطف خداوند و به برکت مجاهدتها و ایثاگریهای مردم سوریه و هم پیمانانش توانسته سرانجام کار را به جایی برساند که تقریبا دشمن به هیچ کدام از اهداف خودش نرسد.

سردار شریف با بیان اینکه چشمانداز روشنی به تداوم حضور کشور سوریه در جبهه مقاومت متصور هستیم، خاطرنشان کرد: به طور یقین ترفندهای دشمن بعد از این کارگر نخواهد بود.

وی بیان کرد: دشمن بعد از شکست در عرصه نظامی و امنیتی به راهکار سیاسی رسیدهاند و از این بایت خدا را شاکریم که محبوبیت دولت سوریه نزد ملت خودش رو به افزایش است و کشورهای عربی ایستادگی ارتش سوریه و مشاورانش را تحسین میکنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایستادگی ارتش سوریه واقعا در جغرافیای 22 کشور عربی بیسابقه است، اظهار داشت: اینکه ارتش یک کشور عربی برای حفظ جغرافیای خودش و حفظ منافع ملی این چنین مقاومت کند بیسابقه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار