سردار شاهرخی در همایش بسیج رسانه قزوین

ممکن است نفوذ در مجموعه‌های تصمیم ساز یا تصمیم گیر ایجاد شود

به ما هشدار داده می‌شود که در مسیر پاسداری از انقلاب سلامی مواظب باشید سر راه شما موانع و انحراف ایجاد خواهد کرد و آن کلمه نفوذ است و این نفوذ ممکن است توسط مجموعه‌هایی که تصمیم ساز یا تصمیم گیر هستند ایجاد شود.
کد خبر: ۶۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ - 11January 2016

ممکن است نفوذ در  مجموعه‌های تصمیم ساز یا تصمیم گیر  ایجاد شود

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سردار محمد شاهرخی در یادواره شهدای رسانه استان قزوین و گرامیداشت روز بسیج رسانه که صبح امروز در قزوین برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای رسانه و مدافعین حرم در سخنانی گفت: واژهای که مدتها داریم میشنویم و به ما هشدار داده میشود که  در مسیر پاسداری از انقلاب سلامی مواظب باشید سر راه شما موانع و انحراف ایجاد خواهد کرد و آن کلمه نفوذ است و این نفوذ ممکن است توسط  مجموعههایی که تصمیم ساز یا تصمیم گیر هستند ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: چگونه مجموعههای تصمیم ساز یا تصمیم گیر میتوانند سر راه انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کنند ؟ به ما میگویند ممکن است دشمنان انقلاب اسلامی از طریق نفوذ در این مراکز بتوانند این اقدام را عملیاتی کنند و به این هدفشان برسند و نفوذ امری است که امکان رخ دادن آن وجود دارد.

فرمانده سپاه صاحبالامر(عج) در ادامه با اشاره به عملیات کربلای 4 گفت: در عملیات کربلای 4 که تمام جوانب آن را سنجیده بود و میتوانست عملیات سرنوشت سازی باشد، اما این عملیات با شکست رو به رو شد و دستور عقب نشینی داده شد چرا که این عملیات در سطح بکلی سری لو رفته بود و قبل از عملیات دشمن میدانست ما چهکار میخواهیم انجام دهیم و صفر تا صد عملیات و امکانات و زیر ساختهای ما را اطلاع داشت  و این لو رفتن عملیات دلیلش عامل نفوذی بود که باخیانت اطلاعات ما را به دشمن داده بود و نتیجه این نفوذ و خیانت 8000 شهید شد که نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم اسلام کرد، پس نگرانی نفوذ بجاست و اگر نفوذ صورت بگیرد مانند عملیات کربلای 4 جبران ناپذیر خواهد بود.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: منظور دشمن از نفوذ تنها ایران هم نیست بلکه جهان اسلام و محور مقاومت است، دشمن میگوید ما تا قبل از این تمرکز کرده بودیم بر سطح دانشگاهها اما غافل از آن بودیم که نظام جمهوری اسلامی یک پشتوانهای به نام حوزه علمیه هم دارد و امروز سعی در نفوذ در آن هم دارند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز فردی به نام آلن گودمن با یک واژهای وارد کشور ما شده و میگوید من به سیاسیون کار ندارم من آدم فرهنگی هستم، این آدم فرهنگی معاون هماهنگ کننده سازمان سیا است که به بهانههای فرهنگی و علمی در کشور ما حضور دارد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات اسفندماه  تأکید کرد: در کشور ما مکانیسم جابجایی مسئولین بهوسیله انتخابات است و ما در اسفند ماه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را داریم که نقش مجلس شورای اسلامی که در رأس تمام امور است بر کسی پوشیده نیست، نقش مجلس خبرگان بر کسی پوشیده نیست، مقام معظم رهبری میگویند: «مجلس خبرگان سکان دار انقلاب اسلامی را مشخص میکند، آیا مجلس خبرگان شجاع خواهد بود؟ آیا دشمنی با امریکا را حفظ خواهد کرد و اصول انقلاب اسلامی هدف او خواهد بود؟ یا خیر؟ در مجلس شورای اسلامی کسی انتخاب خواهد شد که امید را در دل امریکا زنده کند یا او را ناامید خواهد کرد؟ و این مجلس منوط به عملکرد مردم و نخبگان است که تأمین کند ارزشهای محوری و بنیادین انقلاب اسلامی را که کرسی مجلس در اختیار چه کسی قرار خواهد گرفت مؤمن به انقلاب اسلامی یا بیتفاوت به انقلاب اسلامی .


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار