سردار معروفی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمن با جنگ نرم به دنبال تغییر ساختار حکومت جمهوری اسلامی است

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه قابلیت‌های جمهوری اسلامی را عامل ناکامی دشمن در جنگ سخت دانست و با اشاره به مبحث جنگ نرم گفت: دشمن در جنگ نرم سعی دارد با تغییر رفتار جامعه به تغییر ساختار حکومت دست بزند.
کد خبر: ۶۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ - 12January 2016

دشمن با جنگ نرم به دنبال تغییر ساختار حکومت جمهوری اسلامی است

سردار حسین معروفی، معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشورمان اظهار داشت: امروز آنهایی که در دنیا در زمینههای فرهنگی، اجتماعی و مبحث امنیت روانی علیه کشورمان  فعالیت میکنند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به شدت روی ما کار میکنند، به دنبال تغییر ذائقه ملت ایران و در پی تصرف ذهن ما هستند.

وی درخصوص دلیل روی آوردن دشمن به جنگ نرم گفت: الان دیگر موضوع تصرف خاک ایران مطرح نیست؛ زیرا قابلیتهای جمهوری اسلامی اجازه چنین کاری را به دشمن نمیدهد.

سردار معروفی ادامه داد: در واقع اگر دشمن میتوانست چنین کاری انجام دهد، تا الان این کار را انجام میداد؛ لذا در پی احساس ناتوانی، راهبرد خود را به جنگ نرم تغییر داده و این در راستای تصرف ذهن، قلب و اراده مردم ما انجام میشود.

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم سعی دارد که با تغییر رفتار جامعه بتواند به تغییر ساختار حکومت دست بزند، و این فعالیتهای دشمن در دو حوزه اندیشه و احساس صورت میگیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار