سردار جزایری:

ایران در بهترین شرایط آمادگی دفاعی است/ حکومت آمریکا قابل اعتماد نیست

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: بخش اصلی قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، اتکا به "مردم" است، لذا با توجه به آمادگی‌های سرشار "جوانان" ایرانی و سایر نیروهای مقاومت در بهترین شرایط آمادگی دفاعی هستیم.
کد خبر: ۶۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ - 09January 2016

ایران در بهترین شرایط آمادگی دفاعی است/ حکومت آمریکا قابل اعتماد نیست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اقدامات مداخله جویانه آمریکاییها علیه برنامههای دفاعی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بخش عمده و اصلی قدرت نظامی و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، اتکا به "مردم" همیشه در صحنه است لذا با توجه به آمادگیهای سرشار "جوانان" ایرانی و سایر نیروهای مقاومت در بهترین شرایط آمادگی دفاعی قرار داریم.

وی افزود: ما همواره متناسب با تهدیدات، ظرفیتهای دفاعی برای کشور ایجاد کردهایم؛ لذا به هر نسبتی که "شیطان بزرگ" بر حجم فشارها و تهدیدات خود بیفزاید، توان نظامی و دفاعی خود را افزایش میدهیم.

سردار جزایری در ادامه با بیان اینکه حکومت آمریکا در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست و کمترین اعتماد به شیطان بزرگ خُسران دنیوی و اخروی به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: صحنه "برجام" این روزها شفاف تر از گذشته پیش روی مردم و افکار عمومی جهانیان است و خلف وعده و عهد شکنی آمریکا، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی میکند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، هیچ راهی جز "ایستادگی"، "مقاومت" و  اقدامات جهادی در راستای "مستحکم سازی زیر ساختها" و باور قلبی و عملی به توانها و داشتههای خود ندارد و چنانچه این مهم به درستی تحقق یابد پشت آمریکاییها و دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک میمالیم.

وی ادامه داد: هیئت حاکمه آمریکا بداند ملت ایران از تصمیم خود مبنی بر "زیست انقلابی" در چارچوب آموزههای اسلام ناب محمدی (ص) کمترین چرخشی نخواهد داشت و راهبرد فشار با هدف "تغییر" سالها است که در ایران به گِل نشسته است.

سردار جزایری با اشاره به سخنان سخیف، ضد بشری، مستکبرانه و بیادبانه مقامات آمریکایی اعم از قوه مجریه یا مقننه در مورد ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: بیان این گونه سخنان چیزی جز نفرت بیشتر جامعه جهانی و مردم ایران برای مسئولین آمریکایی در پی نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: در شرایط تشدید فشارهای آمریکا علیه خود، چارهای جز ارتقای آمادگیهای دفاعی نداریم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کاخ سفید را مرکز تناقض در موضوع حقوق بشر و کانون حضور مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم دانست و افزود: حاکمان ایالات متحده که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در داخل آمریکا و سایر کشورها بوده و دارای بزرگ ترین زرادخانههای سلاحهای کشتار جمعی هستند و هم اکنون نیز حامی اصلی جنایتکارترین تروریستهای دنیا به شمار میآیند، حق ندارند در مورد تجهیزات دفاعی سایر کشور اظهار نظر کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار