سردار سنایی راد در قزوین:

بعضی ها که به اسم سوپر انقلابی معروف بودند به تدریج از انقلابی بودن احساس شرم کردند

مسئول سیاسی سپاه پاسداران گفت: این فتنه حاصل دگردیسی فکری نیروهای انقلاب است ، بعضی ها که یک زمانی به اسم سوپر انقلابی معروف بودند و به تدریج از انقلابی بودن احساس شرم کردند، کسانی که ننگ می دانستند اسم آمریکا را ببرند امروز آمریکا را کدخدای جهان و علاج همه دردها می دانند.
کد خبر: ۶۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ - 31December 2015

بعضی ها که به اسم سوپر انقلابی معروف بودند به تدریج از انقلابی بودن احساس شرم کردند

به گزارش دفاع پرس از قزوین،سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش روز بصیرت و میثاق با ولایت که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: داعش یعنی هزینه از جهان اسلام و سود در جهان صهیونیست و دشمنان جهان اسلام.

 وی افزود: جشن این ماجرا را الآن صهیونیست ها برگزار می کنند آن چیزی ام که پایه اش بر اساس تفرقه در جهان اسلام می باشد فقط هم داعشی ها نیستند این ور هم یک جریان داریم موسوم به شیرازی که متأسفانه شیعیان را ترقیب می کنند که در روز عاشورا قمه زنی کنند و به همسر پیامبر اهانت می کنند ، لعن بر سه خلیفه و توهین به عایشه را تبلیغ کنند که همان گرم کردن بازار داعشی و تکفیری هاست.

سردار سنایی راد با اشاره به مصداق های توحش داعش ها تصریح کرد: تجارت اعضاء یکی از مهمترین منابع توحش داعش در کنار تجارت نفت است.

این مسئول با شاره به فتنه سال 88 گفت: این فتنه حاصل دگردیسی فکری نیروهای انقلاب است ، کسانی که یک زمانی به اسم سوپر انقلاب معروف بودند و به تدریج از انقلابی بودن احساس شرم کردند، کسانی که ننگ می دانستند اسم آمریکا را ببرند امروز آمریکا را کدخدای جهان و علاج همه دردها می دانند این نفوذ از جنس فرهنگی است و برای دوران تعامل است نه تقابل.

مسئول سیاسی سپاه پاسداران اظهار کرد: دشمن برای نفوذ عنصر نفوذی هم بکار می گیرند و این عنصر نفوذی امروز هم هست و کنار مقام اجرایی کشور خودش را جا می کند و در تصمیم گیری ها صاحب نظر می شود و در فتنه 88 هم تعدادی از همین عناصر نفوذی در بیوت عده ای که فتنه را کلید زدند نفوذ کرده بودند.

سردار دکتر حسن سنایی راد گفت: در 9دی سال 1388 همه آمده بودند، همه طیف های سیاسی آمدند و نقش داشتند چرا که متوجه شدند و فهمیدند دعوا دعوای سیاسی و حزبی نیست و فتنه نقشه برنامه ریزی شده دشمن است و آنهایی که آمدند که عشق به ولایت داشتند و شعارها در 9دی مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و سران فتنه بود و عشق مردم به ولایت در بزنگاه هایی مثل 9 دی نمایان می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در نفوذ در سطح توده مردم دنبال تغییر باور، در سطح مسئولین دنبال تغییر محاسبات و در سطح نخبگان به دنبال تنظیم دستگاه محاسبات است و ما باید هشیار باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار