امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مستقر در مرزهای کشور از اشراف اطلاعاتی لازم در آن سوی مرزها برخوردارند و جای هیچ‌گونه نگرانی در مرزهای غربی کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۶۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ - 23December 2015

امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش درحاشیه مراسم افتتاح بخشهای مختلف بیمارستان خانواده ارتش با اشاره به اهمیت خدمترسانی نیروهای مسلح در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: این بیمارستان از بدو افتتاح کار را در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی آغاز کرده و پذیرای بیماران است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره امنیت مرزها، با بیان اینکه امنیت مرزهای غربی برعهده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: نیروهای مستقر در مرزهای کشور از اشراف اطلاعاتی لازم در آن سوی مرزها برخوردارند و جای هیچگونه نگرانی در مرزهای غربی کشور وجود ندارد.

امیر پوردستان درباره تحرکات گروههای تروریستی ازجمله گروهک تروریستی «پ.ک.ک» نیز گفت: مرزهای غربی امن است و جای هیچگونه تحرکی برای گروههای تروریستی و تکفیری وجود ندارد.

فرمانده نزاجا همچنین درباره خرید تانک «تی90» (T90) عنوان کرد: خرید این تانک در دستور کار قرار دارد و جلساتی در این باره با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم؛ که نتیجه آن در آینده اعلام میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار