حجت‌الاسلام تویسرکانی:

باید در پی‌گیری گفتمان رهبری احتیاط را کنار بگذاریم/ باشگاه خبرنگاران بسیج تلاش رسانه‌های داخلی همسو با آمریکا را خنثی می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در پی‌گیری گفتمان رهبری باید احتیاط را کنار بگذاریم و اگر در این راه انگ افراط‌گری هم به ما بزنند واهمه‌ای نداریم.
کد خبر: ۶۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ - 23December 2015

باید در پی‌گیری گفتمان رهبری احتیاط را کنار بگذاریم/ باشگاه خبرنگاران بسیج تلاش رسانه‌های داخلی همسو با آمریکا را خنثی می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج که در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به نقش مؤثر رسانهها اظهار داشت: مهمترین سرمایه آمریکا و توفیقاتی که در حوزههایی بهدست آورده، با استفاده از ابزار و کثرت رسانه است؛ یعنی در سایر عرصهها قدرتی برای مقابله با انقلاب اسلامی ندارد.

وی در ادامه گفت: بسیج حق ندارد جناحی حزبی و سلیقهای عمل کند؛ در واقع فقط باید طبق گفتمان رهبری عمل کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در این زمینه افزود: بعد از تایید برجام از سوی رهبری، دیگر به موضوع برجام نپرداختیم و موضوع پسابرجام را مورد توجه قرار دادیم.

تویسرکانی بیان کرد: عرض و طول بسیج تمام کشور است؛ لذا باید سلیقههای خود را کنار بگذارد؛ البته نباید سلیقه خود را هم بنام رهبری عنوان کند.

وی تأکید کرد: در پیگیری گفتمان رهبری باید احتیاط را کنار بگذاریم و اگر در این راه انگ افراطگری هم به ما بزنند واهمهای نداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانههای آمریکایی قلب واقعیت میکنند؛ به نحوی که نیروهای افراطی و خشن را مدعی اعتدال و منطق معرفی میکنند؛ یعنی کار استکبار زشت را زیبا جلوه دادن است.

تویسرکانی با اشاره به راهاندازی باشگاه خبرنگاران بسیج عنوان کرد: شاید این باشگاه گستردهترین شبکه خبری جهان را تشکیل دهد؛ که وظیفه آن هم مقابله هوشمندانه با دستگاه خبری استکبار است؛ که البته این موفقیت هم الزاماتی میخواهد.

وی تصریح کرد: الویت این باشگاه از کار انداختن آن دسته از رسانههای داخلی است که در جهت اهداف آمریکا حرکت میکنند؛ بنابراین باشگاه باید اهداف رسانههای آمریکا در داخل را خنثی کند.

سید نظام موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس نیز طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: بسیج فراتر از صنوف خاص است و این هم به دلیل تاکید بر جلوههای مردمی آن است.

وی افزود: بسیجی در کسوت خبرنگار یا رزمنده اگر میخواهد توفیق یابد باید همراه مردم باشد و بتواند درد مردم را منتقل کند؛ اگر غیر این باشد بسیجی واقعی نیست.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه جنبه اجتماعی خبری بسیج باید پیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، گفت: مردم اگر احساس کنند خبرنگاران بسیجی موضوعات آنها را مطرح میکنند، قطعا احساس همبستگی بیشتری با بسیج و خبرنگاران بسیجی خواهند داشت.

موسوی با بیان اینکه بسیج خود به تنهایی یک رسانه است، عنوان کرد: طبق نظرسنجی که صورت گرفته، بسیج بیشترین اعتماد را در بین مجموعه نهادهای نظام دارا است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار