سردار نقدی در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج:

«جبهه رسانه» عرصه اصلی جنگ ما با استکبار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین «جبهه رسانه» را عرصه اصلی جنگ ایران اسلامی با استکبار دانست و گفت: کسانی که اخبار درست را به دیگران منتقل می‌کنند مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.
کد خبر: ۶۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ - 23December 2015

«جبهه رسانه» عرصه اصلی جنگ ما با استکبار است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جبهه اصلی جنگ ما با استکبار جبهه رسانهای است و کسانی که سعی میکنند اخبار درست را به دیگران منتقل کنند مجاهدان فی سبیلالله هستند.

وی افزود: دشمن همانگونه که در دوران دفاع مقدس، امکانات و تجهیزات زیادی داشت، اکنون نیز در حوزه رسانه امکانات زیادی در اختیار دارد؛ اما مردم ما همانند دوران دفاع مقدس بنا ندارند در جنگ با آنها تسلیم شوند؛ لذا نبرد خود را ادامه میدهند؛ تا به پیروزی دست یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آمریکا و استکبار هزاران شبکه اجتماعی در اختیار دارند و هر روز امکانات جدیدی را هم بکار میگیرند تا ملتها را یا مرعوب ساخته یا بفریبند؛ به همین جهت بنا داریم این مبارزه را ادامه دهیم تا در نهایت به پیروزی نایل آییم البته استفاده از صدها شبکه ماهواره ای و هزاران شبکه اجتماعی هزینه های زیادی را طلب می کند که ما قادر به تأمین چنین هزینه هایی نیستیم اما با اتکا به مزیت بهره گیری از عموم مردم می توانیم در این نبرد نابرابر هم به پیروزی برسیم.

وی افزود: کسانی که حاضرند بدون هیچ چشمداشت مادی در این زمینه فعالیت کنند باید در این باشگاه حضور یابند و جبهه مردمی را مقابل جبهه استکبار تشکیل دهند.

سردار نقدی تأکید کرد: متأسفانه امروز نهتنها رسانههای دشمنان با آرم و نشان شناخته شده علیه ما فعالیت میکنند بلکه در داخل نیز کم و بیش رسانههایی هم هستند که در استخدام دشمنان مردم قرار دارند و برای تقویت موقعیت آمریکا در ایران کار میکنند و این را ما در عکس روی جلد نشریات آنها به خوبی تشخیص میدهیم؛ زیرا بر روی جلد نشریاتشان عکس مقامات جنایتکار غربی را با لبخند منتشر میکنند.

وی ادامه داد: از رسانههای کشورمان درخواست داریم که در نقل اخبار باشگاه خبرنگاران بسیج منبع آن را ذکر کنند؛ تا تشویقی برای خبرنگاران مردمی این باشگاه باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار امیدواری کرد که خبر آزادسازی بیتالمقدس را این باشگاه مخابره کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار