سردار نقدی در همایش ««آسیب‌ها و پیامدهای فتنه 88»:

فتنه 88 حدود 324 میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضرر زد/ بعضی روزنامه‌های ایران از اوباما دستور می‌گیرند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فتنه 88 رقمی حدود 324 میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده است.
کد خبر: ۶۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ - 22December 2015

فتنه 88 حدود 324 میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضرر زد/ بعضی روزنامه‌های ایران از اوباما دستور می‌گیرند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در همایش علمی «آسیبها و پیامدهای فتنه 88» که در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شده است، اظهار داشت: درباره فتنه 88 باید کتابهای متعددی نوشت؛ تا خسارات وارده به کشور مشخص شود.

وی افزود: بهعنوان مثال براساس مقالاتی که نوشته شده فتنه 88 رقمی حدود 324 میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ادبیات فتنه 88 این بود که افکار عمومی را باید به هر شکلی بهدست گرفت؛ یعنی ادبیات خدمتگزاری گذشته در این فتنه گم شد، و به اعتبار بینالمللی ایران خسارت وارد آمد.

سردار نقدی عنوان کرد: نفوذ ایران در حال گسترش در جهان بود؛ اما فتنه 88 کاری کرد که استکبار جهانی با استفاده از شرایط موجود در فتنه ملتها را با تردید مواجه ساخت، و این خسارت کمی نیست.

وی گفت: بعضی روزنامهها در ایران از رئیس جمهور آمریکا دستور میگیرند؛ آمریکایی که در افغانستان یک بیمارستان را با تمام پزشکان و بیمارانش میکشد و عذرخواهی هم نمیکند؛ این روزنامهها در ایران چهره رئیس جمهور چنین کشوری را با لبخند منتشر میکنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کسی که برای مذاکره با ایران التماس میکرد، به یکباره عنوان میکند نمیتواند در برابر وضعیت ایران سکوت کند؛ چرا؟ چون در فتنه امید و پایگاه و همدردی پیدا کرده بود و اینکه دید که میتواند با تکیه بر آنها اهداف خود را دنبال کند.

نقدی افزود: اگر در مهر ماه که کنگره آمریکا تصویب کرد بابت کشته شدن تفنگداران آمریکایی در لبنان مبلغ 46 میلیارد دلار از داراییهای بلوکه شده کشورمان را بهعنوان خسارت بردارند، ما درمجلس قانونی تصویب میکردیم که در ازای ورود هر کالای آمریکایی به کشور خسارت 230 هزار شهیدمان را میگرفتیم، الان چنین غلطی نمیکردند، که تحریم جدیدی علیه کشورمان وضع کنند.

وی عنوان کرد: بزرگترین خیانت فتنهگران این بود که به روند رو به رشد انقلاب در جهان ضربه زدند، و زبان استکبارگران را نیز در برابر مردم کشورمان دراز کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که در مسند حکومت قرار گرفتند به جای دغدغه مردم، دغدغه جیب خود را دارند و دائم شرکتهای مختلف تاسیس کردند؛ به عبارت دیگر آقایی که با ژیان به تهران آمده اکنون در نیاوران ساختمان 6طبقه با امکانات رفاهی آنچنانی دارد.

نقدی فتنه 88 را محصول پیوند قدرت جنایتکار خارجی با مرفهین بی درد داخلی دانست و افزود: کسانی که با ثروت باد آورده و به جیب زدن بیتالمال جایگاه و پولهای زیادی کسب کردند و نمیخواهند قدرت را هم واگذار کنند؛ چون پایگاه مردمی ندارند، برای حفظ وضعیتشان باید به قدرت خارجی تکیه کنند؛ پس چنین افرادی که به خارج نگاه دارند و میخواهند بدینوسیله به اصطلاح وضع مردم را بهبود بخشند درحقیقت فقط درد دل خودشان را دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بیان کرد: اکنون نیز کسی که اختلاسگر بوده، الآن رهبر حزب سیاسی است و از آزادی بیان و حقوق مردم و توسعه دموکراسی سخن میگوید.

وی ادامه داد: زمانی که این اختلاسگر را «دزد» خطاب کردم، از من به خاطر گفتن چنین کلمهای شکایت کرد که در پی آن مرا به هشت ماه حبس محکوم کردند، و حتی دادگاه تجدید نظر هم این حکم را تایید کرد؛ اما بالاخره با کمک گرفتن از لغتنامه «دهخدا» و «عمید» توانستم ثابت کنم که کلمه «اختلاسگر» معنی دزد هم میدهد.

نقدی گفت: برخی افراد با پولهای غارت شده و باد آورده 10 روزنامه راه میاندازند و اخبار خانوادگی منتشر میکنند، و با زدن تیترهای مشترک به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند؛ البته این روزنامهها با تیراژی بسیار پایین و فقط برای ایجاد جنگ روانی منتشر میشوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کسانی که ادعای پیروی از امام(ره) را دارند، بدانند هر کجای صحیفه نور امام(ره) را باز کنند، اشاره به مبارزه با آمریکا دارد، و اگر کلمه به کلمه بگردند یک کلمه در مورد رابطه با آمریکا پیدا نمیکنند.

وی بیان کرد: آنهایی که تختگاز برای کسب قدرت میآیند، چگونه دم از دنبالهروی از اندیشه امامی میزنند که به مرحوم حاج سید احمد آقا سفارش میکند "حتی دنبال قدرت معنوی هم نباشد".

سردار نقدی تأکید کرد: اکنون خطر اصلی اشرافیتگری و انباشت ثروتهای چپاول شده بیتالمال توسط عدهای معدود است؛ لذا باید پرونده این افراد را بست و فریب اسم و رسم آنها را نخود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این ملت در دورهای از قائممقام رهبری و رئیسجموری عبور کردند، و اکنون هم هر کس بخواهد مقابل ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی بایستد، مردم از او هم عبور میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار